Wpis z mikrobloga

@einz: Fajnie że się czepiasz. Natomiast weź pod uwagę że na razie to jest segment korytarza powtórzony 10 razy. ;) Ponadto prosta geometria, jeszcze bez turbosmoota na krawędziach, bez okrągłości przez to itp... ;) Z pewnością nie będzie to scena z bardzo odjechanymi i abstrakcyjnymi elementami.
Jeśli masz jakieś sugestie, jak coś tu poprawić, to mów śmiało... :)
  • Odpowiedz
@Syntax: Ja tak sobie gadam, nie żebym się czepiał, bo rozumiem że na takie rzeczy potrzeba czasu, jak i że geometria bez żadnych shaderów to tylko geometria. Więc z chęcią śledzę postępy i nie mam nic do zarzucenia.

Zastanawiam się tylko sam, jak w ciekawy sposób zaprojektować taki sci-fi korytarz, wnętrze statku. Temat dosyć mocno eksploatowany i przez to takie sceny nie mają za specjalnie efektu wow, bo podejścia do
  • Odpowiedz
Chciałbym wiedzieć jak jeszcze można.


@einz: jak w obcym 4 stacja. Ani to kable na wierzchu ani organicznie. W sumie jak w quake'u takie ni to korytarze w piramidzie ni to sci-fi
  • Odpowiedz