Aktywne Wpisy
![kamsher](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kamsher_8CRVPbHTFa,q60.jpg)
kamsher +29
Skala przegrywu. Jeśli dany opis dotyczy was dajecie sobie jeden punkt. Napiszcie podsumowanie w komentarzu.
1.Wzrost poniżej 180cm
2.Nigdy się nie całowałes
3. Nigdy nie uprawiałeś seksu za darmo
4. Nie masz jakiejś kończyny
5. Masz trądzik
6. Nie masz znajomych
7. Masz hiv
8. Masz cukrzyce
9. Nigdy nie byłeś za granicą
10. Jąkasz się
11. Gnębiono/ jesteś gnębiony w szkole
12. Spotkał się mobbing w pracy
13. Masz podwójny podbródek
1.Wzrost poniżej 180cm
2.Nigdy się nie całowałes
3. Nigdy nie uprawiałeś seksu za darmo
4. Nie masz jakiejś kończyny
5. Masz trądzik
6. Nie masz znajomych
7. Masz hiv
8. Masz cukrzyce
9. Nigdy nie byłeś za granicą
10. Jąkasz się
11. Gnębiono/ jesteś gnębiony w szkole
12. Spotkał się mobbing w pracy
13. Masz podwójny podbródek
Hopsa +10
Czym mogę pozytywnie zaskoczyć chłopaka z którym się od jakiegoś czasu spotykam?
Jakie cechy powinna mieć w dzisiejszych czasach dziewczyna z którą chce się być?
Staram się wymyślać jakieś fajne plany nawet na luźne randki, seks też staram się żeby był fajny i nie robię tego na siłę, próbuje jakoś pokazywać się za każdym razem w różnych innych stylówkach fajnych i ogólnie staram się pokazywać swoje zaangażowanie w relacje.
Nie pisze z
Jakie cechy powinna mieć w dzisiejszych czasach dziewczyna z którą chce się być?
Staram się wymyślać jakieś fajne plany nawet na luźne randki, seks też staram się żeby był fajny i nie robię tego na siłę, próbuje jakoś pokazywać się za każdym razem w różnych innych stylówkach fajnych i ogólnie staram się pokazywać swoje zaangażowanie w relacje.
Nie pisze z
Oczywiście jak na uczelnie w Polsce przystało- milion wzorów które sie nie przydadzą i jeszcze więcej #!$%@? wykresów.
A później slysze na praktykach zawodowych "czego oni was tam uczo" ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#gorzkiezale #studbaza
@consummatumest kek, mój znajomy miał to samo. Uczył sie z dwoch książek z czego jedna byla zaktualizowana (z lat 90) druga z 60. I #!$%@?ł, bo były drobne różnice w wyniku natomiast sens rozwiązywania był ten sam.
Dokładnie, u mnie na uczelni ludzie też non-stop narzekali na przestarzałą wiedzę. To się ich pytałem co takiego nowego zostało odkryte w dziedzinie przetwarzania sygnałów w ciągu 20 ostatnich lat, że musisz mieć nowy podręcznik (mówimy tu o podstawowych kursach). Co zostało takiego odkryte w prawdopodobieństwie (znowu, zakres kursu raczej dość podstawowy, jak to na studiach technicznych, nie matematyce)?
Nie, mnie wali ta przestarzała wiedza, dawać mi tu #!$%@? najnowszego frameworka
@Kur_Piejak: To o czym?
Studiuję informatykę i mamy wykłady z HTMLa. Gościu nam opowiada o HTML 5 i czyta rzeczy z prezentacji z przed 4 lat, gdzie większość rzeczy jest już przestarzała i nie zgodna z HTML 5. Dodatkowo poleca nam książki z początku tego wieku .
Tak to wygląda ...
@shaker71: Ta, chyba na tych żenujących polskich uczelniach. W praktyce w firmach używa się już siedmiokątnych, a na MIT standardem są tylko dziewięciokątne. Tylko polscy wykładowcy w tyle. Nie wyszło im w życiu i się mszczą na studentach, ucząc o okrągłych kołach.
O jacy Wy jesteście błyskotliwi, matematyka się nie starzeje, Pitagoras nadal aktualny, nowych książek się zachciało.
Uświadomcie sobie, że w niektórych dziedzinach korzysta się z tzw. wzorów empirycznych, wyznaczanych doświadczalnie, których zastosowanie i tak ogranicza się do jakiegoś wąskiego zakresu przypadków. I istnieje wiele młodych dziedzin, w których na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat nastąpił bardzo dynamiczny rozwój, na dodatek postęp technologiczny pozwala na dokładniejsze
Matematyk może się uczyć ze starych podręczników, ale geolog, na przykład, już chyba nie bardzo.
@misja_ratunkowa: oj, oj, wcale nie jest takie pewne, na mikroblogu sporo takich co sobie po prostu lubia ponarzekać, a narzekanie na uczelnie, szkolnictwo i wymyślanie problemów z dupy jest tutaj ostatnio na topie. Sam chciałem go trochę sprowokować zeby szerzej opisał w czym ma dokładnie problem ale jak widać do tej pory nic sensownego nie napisał w tym temacie..
Dlatego zakończyłem studia wyższe przedwcześnie na 3 sem magisterki. 5 raz na 4 przedmiocie krzywe IS - LM - BP.. Gdzie sens sensu ?
@Seid
@morgahard
Nie chodzi o zawartość merytoryczną literatury dotyczącej podstaw jakiejś dziedziny, a o sposób jej przekazywania. Zazwyczaj stare książki są mniej przyjazne dla użytkownika niż nowsze publikacje.
inb4 Feynman
To jest w zasadzie jedyna rzecz, co do której mogę się zgodzić. Przynajmniej jeśli chodzi o polskie publikacje, anglojęzyczne to z mojego doświadczenia nawet z lat 80 są przyjazne, polskie to bywa różnie (aczkolwiek też niewszystkie nowe są dobre). Chociaż moje doświadczenie to za mała próba, żeby generalizować. Zawsze wolałem angielskie materiały, łatwiej było je znaleźć i jakieś takie lepiej
Dla kontrastu z Twoim przykładem - ja param się naukami przyrodniczymi, a tam przestarzały program jest już dużym problemem. Dla porównania: teoria tektoniki płyt została powszechnie przyjęta dopiero w latach 60-tych. Wyobraź sobie teraz geologa, który uczy się z podręczników z