Aktywne Wpisy
![mijasiek](https://wykop.pl/cdn/c3397992/mijasiek_swSiomZCPL,q60.jpg)
mijasiek +62
Wkurzyłem się. Od jutra rzucam kofeinę, nikotynę, alkohol i pornografię. Nawalam 4x siłownia w tygodniu. Nie mam nic do stracenia. Zdam relację za 30dni. O ile kogoś to interesuje...
#przegryw #wychodzimyzprzegrywu #mijasiekwychodzizprzegrywu
#przegryw #wychodzimyzprzegrywu #mijasiekwychodzizprzegrywu
![koala667](https://wykop.pl/cdn/c3397992/koala667_a8yZyYnXzu,q60.jpg)
koala667 +12
Dwie rzeczy są świetne w tej grze:
* obniżenie poziomu trudności gry wpływa wyłącznie na szansę trafienia przez przeciwnika - to zwiększa szansę na przeżycie, ale w subtelny sposób, który pozwala w pełni poczuć siłę przeciwnika (ciągle można zostać rozsmarowanym w pierwszych paru turach)
* jeśli gracie schematami, to tu się one nie sprawdzą - gra ma własną, inną logikę i mechanikę, którą należy zrozumieć i bawić się na jej zasadach; proste, toporne recepty przeniesione z innych gier się nie sprawdzą - tu trzeba finezji, żeby przeżyć :)
Niestety, nawarstwiło mi się już tyle popełnionych błędów, że chyba bez restartu daleko już nie zajadę. Widzę, że:
* action pointy są absolutnie bezcenne, przy mniej niż 10 jesteś po prostu tak wolny, że praktycznie martwy
* jak solidby by nie był twój pancerz, zawsze lepiej będzie uniknąć ciosu
* zmarnowałem bezcenne punkty na rozwój alchemii/rzemiosła, podczas gdy należało zaczekać i skorzystać z umiejętności napotkanych później towarzyszy
* odbyłem kilka walk w towarzystwie postaci, których nie zamierzam rozwijać, więc otrzymany przez nie exp przepadł (tym bardziej, że spożytkowałem exp na coś innego niż to, do czego się te postaci nadają)
* parę czynności z alchemiczno-rzemieślniczego repertuaru wykonałem niewłaściwymi rękoma, marnując ograniczone zasoby
* no i moja główna postać stanowi symfonię błędów i niekonsekwencji - jest superodporną na ciosy, niemrawą sierotą, co jest skutkiem fatalnej realizacji strategii, którą lubię najbardziej, tj. budowy osiłka z #!$%@?ęciem zdolnym szybko rozstrzygać walki...
#crpg #rpg #dungeoncrawler #irontower #ageofdecadence
źródło: comment_p74YHEZ7uNY4xxJktYb8YeIeGTTioKhv.jpg
Pobierz@kurp: No niekoniecznie, są bardzo skuteczne buildy, które opierają się o ciężki pancerz i tarczę, ale fakt, jeśli chciałeś osiłka, który większość walk rozstrzygałby paroma ciosami to trzeba było iść w uniki + topory/młoty/miecze. Niestety topory zostały znerfione w którejś
A nie da się zrobić z niego jakiegoś wabia? Czy przeciwnicy też zachowują się inaczej niż standardowo, mają własny rozum i nie lecą na pierwszą zobaczoną postać? Czerwie na zdjęciu nie wyglądają na szczególnie bystre?
Na taktykach się nie znam, ale w crpg zwykle dostajesz kilka sposobów na regenerację hp. Można się zdrzemnąć, można odzyskać siły w obozie etc. W ostateczności możesz wydać pieniądze i się ratować. Tu gra bardzo skąpo racjonuje zasoby, którymi można się leczyć.
Nawiasem,
@kurp: Oj tam oj tam. I tak zaszedłeś dalej niż z 70% nowych graczy DR, nie wstydź się tylko wrzucaj.
@kurp: Nom, no i co najważniejsze, te same zasady obowiązują przeciwników, nie ma ich sztucznego "przekoksowania" jak w erpegach pokroju Baldur's Gate czy Final Fantasy gdzie wrzucą bossa typu smok i potem pół godziny trzeba go ciachać. Tutaj
To mnie zawsze dziwi, ale też tak właśnie robią jeśli postać na mapie reprezentuje tylko siebie, a nie X jednostek
A tak już do meritum - jak optymalnie rozwiązać problem alchemii i rzemiosła? U kogo rozwijałeś te umiejętności? Przecież z tym nieszczęsnym dziadkiem na "H" nie przeżyję nawet jednego starcia :/ Alchemia, zakładam, ma o tyle łatwiej, że turbaniasty pan "I" jest
źródło: comment_1KM9d6MC4o4thW8hngpXFmlQ6etKAZHs.jpg
Pobierz@Bethesda_sucks: