Wpis z mikrobloga

haha...ja też dostałam wczoraj dwa zwroty po 0,20 gr, czyli w sumie całe 0,40 groszy...WOW... w prawie to zapewne działa jak alimenty...jeśli wpłacisz ile możesz to masz krytą d...ę. Także pewnie sąd ich nie ruszy. Jeszcze 6.993 przelewy i będziemy kwita...tzn. wg tego co wpłaciłam (1399zł/0,20)-2... a gdzie zadośćuczynienie???? Ręce opadają
  • Odpowiedz
Jeszcze raz piszę, bo widzę, że zniknęło to w tłumie komentarzy, poszkodowani niech się udadzą na Główne Komisariaty w swoich miastach, z numerem konta na które przelali pieniądze, podając, że dochodzeniem zajmuje się Komenda Miejska Policji w Rzeszowie wydział Śródmieście. Kto dostał jakiekolwiek wiadomości mailowe niech zgłasza do Wydziału Cyberprzestępczości cyber@rz.policja.gov.pl, ludzie ja nie mogę nic zrobić, jeżeli Wy tego nie zgłosicie, ja nie dostaję żadnych maili, a wszystkie listy, które dostaję
  • Odpowiedz
Witajcie. Jestem kolejną osobą poszkodowaną - zakupu dokonałam 21 czerwca :/ Wczoraj byłam na policji dokonałam zawiadomienia - podałam również, że sprawa jest prowadzona przez Policję w Rzeszowie i podałam nr tel. który ktoś wcześniej podawał na tym forum 17 8583663.
  • Odpowiedz
większość przelewów była na WBK BZ , potem Deutsche , Euro Bank , Idea . Banki nie weryfikują danych ,przecież wysyłając przelew jak widać PRAWIE zawsze wiemy gdzie wysyłamy kasę.
  • Odpowiedz
Zanim konta zostaly zablokowane to na pewno zostaly wyczyszczone. Generalnie nastawiac sie na odzyskanie pieniedzy nie ma co, ale kazdy pewnie z Nas ma cicha nadzieje ze gosc/goscie posiedza za te "nasze" pieniadze dobrych kilka lat i mam nadzieje ze to nie tyle co w AMBER GOLD a kara tez bedzie surowa
  • Odpowiedz
@bratekk12:
A skąd ta pewność,że konta zostały już zablokowane,skoro,usunięcie ich strony trwało od 21.06.17 (zgłoszenie właścicielki danych użytych przez oszustów na policję) do 10.07.17 w godz.wieczornych,gdzie stronka zniknęła z neta.
  • Odpowiedz