Widać że jest nas więcej,ja zapłaciłem za lodówkę (dla teściowej) w dniu wczorajszym.Sprawdziłem,pieniądze z konta już wyparowały.Tknęło mnie dopiero ,gdy zniknęła stronka,i zacząłem grzebać w necie,szukając info na temat sklepu. Cóż ,szkoda że tak późno.Czytałem komentarze do 2-giej w nocy i zrozumieć nie mogę,jak Policja mając takie informacje od internautów i właścicielki danych którymi się posłużono w tym szwindlu ponad 3 tygodnie,nie usunęła strony i zablokowała strony wcześniej.Cóż dziś przymusowy urlop i
Smerfetka2728 I tak,i nie,a na pewno nie on będzie o tym decydował.Fakt,że mamy do czynienia z "zawodowcami",którzy potrafili "zorganizować" profesjonalną stronę, i "stworzyć" nieustaloną liczbę kont bankowych. Również dziś zgłosiłem oszustwo na Policji,będąc jednocześnie bardzo bezpośrednim w rozmowie. Powiedziałem,że profesjonalizm złodziei pędzi,natomiast Policji i prokuratury zaledwie raczkuje,bo jeżeli były sygnały (czytając te komentarze) już ok.miesiąca temu ,i zamiast choćby prewencyjnie (do wyjaśnienia) zawiesić stronę,i wstrzymać wypłatę z kont,właściwie nie zrobiono nic,choć jak
Mi powiedział,że skoro prowadzi to już policja rzeszowska,to będzie to robiła w imieniu wszystkich poszkodowanych i prace nie będą się nakładać.Czy jednak znaczy że wyniki ich prac będą znane wcześniej,tylko się uśmiechnął.
I jeszcze jedno. Wprawdzie konta różne,ale ciekawe czy w jednym banku. Ja miałem w BZWBK, jeżeli będą w jednym,to faktycznie może w grę wchodzić pozew.
@luk4200: Kilka miesięcy,to bardzo optymistyczny wariant,boję sie ,że to będą lata. Przeczytaj posty arami,to włascicielka danych,których uzyto w tym przekręcie.
@bratekk12: A skąd ta pewność,że konta zostały już zablokowane,skoro,usunięcie ich strony trwało od 21.06.17 (zgłoszenie właścicielki danych użytych przez oszustów na policję) do 10.07.17 w godz.wieczornych,gdzie stronka zniknęła z neta.
@Nyska7: Myślę że wszyscy są w podobnej sytuacji co Ty,czyli złożyli zawiadomienia na Policję i czekają na sygnał z ich strony.To że działają jak działają,można było przekonać się ,gdy po zgłoszeniu arami(właścicielki danych,których użyto w tym procederze) a blokadą strony fikcyjnego sklepu, minęło aż 19 dni! Przecież to skandal! Podejrzewam,że oszustom ,wystarczyło tylko kilka dni na opróżnieniu kont i zwinięciu "interesu".
@Blackorange: Jeżeli (jak piszesz),3 tygodnie na zamknięcie strony to standard,to znaczy ,że trzeba te standardy zmienić,przecież wystarczyło ją tylko (tą stronę) tymczasowo zablokować do wyjaśnienia. W końcu nie mają do cholery do czynienia z amatorami,zauważam to ja,i mam nadzieję zobaczy to w końcu Policja!
@krzysiek998: Kont na pewno,było więcej,ja naliczyłem z tego forum przynajmniej 6. Nie wiem nawet w ilu bankach. Ja wpłacałem na rachunek w BZWBK ,wiem że był jeszcze IdeaBank. Również otrzymałem pismo z prokuratury. Wspólny nr sprawy PR.4Ds.461.2016
Witam,możecie wierzyć lub nie,ale ja i 12 innych szczęśliwców otrzymaliśmy postanowienie z prokuratury w Rzeszowie O ZWROCIE środków na zabezpieczonym wcześniej koncie w Euro Banku w kwocie 17.106 PLN Wymienione jest 13 nazwisk wraz z ich kontami i kwoty które są do zwrotu przez Euro Bank.( ͡°͜ʖ͡°).
Teraz tak na chłodno. Wcześniej błędnie pisałem,że wpłacałem na konto BZWBK,po sprawdzeniu jest to w Euro Banku. Sprawa dotyczy wpłat w dniach 10-11.07.2017 (czyli w dniu usunięcia strony) W piśmie jest mowa o ponad 150 poszkodowanych na kwotę 230 000.PLN Wprawdzie samego zwrotu na koncie jeszcze nie mam,ale jest postanowienie prokuratury z informacją dla banku i poszkodowanych. Mam nadzieję ,że i Wasze sprawy znajdą pozytywne zakończenie.
Witam, musicie wiedzieć że do dnia dzisiejszego (10.11.17) czyli miesiąc po otrzymania decyzji w sprawie zwrotu wpłaty takowej nie otrzymałem.Po pisemnym kontakcie z Euro bankiem (ten na odpowiedz daje sobie 14 dni roboczych) dowiedziałem się ,że bank wysłał pismo do prokuratury w Rzeszowie z prośbą o potwierdzenie uprawomocnienia,a ta do dnia dzisiejszego tego nie zrobiła.(choć w pouczeniu do postanowienia napisane jest ,że strony mają na wnoszenie zażalenia 7 dni) BRAK SŁÓW!
http://www.incomp.pl/aparaty-cyfrowe/sony-slt-a58k.html
#gownowpis #sklepyinternetowe #zakupy #elektronika #rzeszow
Cóż ,szkoda że tak późno.Czytałem komentarze do 2-giej w nocy i zrozumieć nie mogę,jak Policja mając takie informacje od internautów i właścicielki danych którymi się posłużono w tym szwindlu ponad 3 tygodnie,nie usunęła strony i zablokowała strony wcześniej.Cóż dziś przymusowy urlop i
75 1470 0002 2009 5061 7000 0001
Właśnie wróciłem z Policji,zgłoszenie przyjęte.
I tak,i nie,a na pewno nie on będzie o tym decydował.Fakt,że mamy do czynienia z "zawodowcami",którzy potrafili "zorganizować" profesjonalną stronę, i "stworzyć" nieustaloną liczbę kont bankowych.
Również dziś zgłosiłem oszustwo na Policji,będąc jednocześnie bardzo bezpośrednim w rozmowie.
Powiedziałem,że profesjonalizm złodziei pędzi,natomiast Policji i prokuratury zaledwie raczkuje,bo jeżeli były sygnały (czytając te komentarze) już ok.miesiąca temu ,i zamiast choćby prewencyjnie (do wyjaśnienia) zawiesić stronę,i wstrzymać wypłatę z kont,właściwie nie zrobiono nic,choć jak
Wprawdzie konta różne,ale ciekawe czy w jednym banku.
Ja miałem w BZWBK, jeżeli będą w jednym,to faktycznie może w grę wchodzić pozew.
Po pisowni wnoszę,ze możesz mieć problem z podłączeniem.( ͡° ʖ̯ ͡°)
Dostała te "plajstejszan" (pis.oryginalna.) jak Ty zamówionego iphona.
Numer był kierunkowy z Rzeszowa lub okolic 17 250 94 84
Kilka miesięcy,to bardzo optymistyczny wariant,boję sie ,że to będą lata.
Przeczytaj posty arami,to włascicielka danych,których uzyto w tym przekręcie.
To szczyt bezczelności z ich strony.
W takim razie przeznacz tą wirtualną kasę na psychiatrę.
A skąd ta pewność,że konta zostały już zablokowane,skoro,usunięcie ich strony trwało od 21.06.17 (zgłoszenie właścicielki danych użytych przez oszustów na policję) do 10.07.17 w godz.wieczornych,gdzie stronka zniknęła z neta.
Podejrzewam,że oszustom ,wystarczyło tylko kilka dni na opróżnieniu kont i zwinięciu "interesu".
W końcu nie mają do cholery do czynienia z amatorami,zauważam to ja,i mam nadzieję zobaczy to w końcu Policja!
Nie wiem nawet w ilu bankach.
Ja wpłacałem na rachunek w BZWBK ,wiem że był jeszcze IdeaBank.
Również otrzymałem pismo z prokuratury.
Wspólny nr sprawy PR.4Ds.461.2016
Wymienione jest 13 nazwisk wraz z ich kontami i kwoty które są do zwrotu przez Euro Bank.( ͡° ͜ʖ ͡°).
Wcześniej błędnie pisałem,że wpłacałem na konto BZWBK,po sprawdzeniu jest to w Euro Banku.
Sprawa dotyczy wpłat w dniach 10-11.07.2017 (czyli w dniu usunięcia strony)
W piśmie jest mowa o ponad 150 poszkodowanych na kwotę 230 000.PLN
Wprawdzie samego zwrotu na koncie jeszcze nie mam,ale jest postanowienie prokuratury z informacją dla banku i poszkodowanych.
Mam nadzieję ,że i Wasze sprawy znajdą pozytywne zakończenie.
takowej nie otrzymałem.Po pisemnym kontakcie z Euro bankiem (ten na odpowiedz daje sobie 14 dni roboczych) dowiedziałem się ,że bank wysłał pismo do prokuratury w Rzeszowie z prośbą o potwierdzenie uprawomocnienia,a ta do dnia dzisiejszego tego nie zrobiła.(choć w pouczeniu do postanowienia napisane jest ,że strony mają na wnoszenie zażalenia 7 dni)
BRAK SŁÓW!