Aktywne Wpisy
Linnior88 +281
Uwaga typ wysyła śmierdziela i to nie mytego
tabpaw +665
To piękne uczucie kiedy twój pracodawca w ogóle się nie spodziewa, ale będzie musiał wypłacić Ci zaległe nadgodziny z odseteczkami, bo zgromadziłeś przez ostatnie miesiące tyle dowodów, skrupulatnie opisanych, gotowych do wysłania do PIP, że tak naprawdę inspektor jedynie sfinalizuje przelew. ;)
#pracbaza
#pracbaza
Tablet wrócił do sklepu, oczywiście nienaprawiony.
Jeszcze po niego nie pojechałem, jednak na infolinii konsultant powiedział mi, że serwis stwierdził 100% sprawność sprzętu, a zgłaszane plamki mieszczą się w normach producenta (co?). Szukałem na stronie Lenovo czegoś na temat dopuszczalnych defektów matrycy w tabletach, ale jeden jedyny link nie działał. Nie chce mi się wierzyć, że dwie, białe plamki, wielkości (z pamięci) jakoś 1/2-3/4 milimetra, są okej w sprzęcie sprzedawanym jako flagowy. To nie są badpixele, hot pixele itd. To jest jakby coś weszło pod matrycę, ale reaguje na intensywość podświetlenia.
Co mam teraz mirki zrobić, aby wyjść na tym jak najlepiej? Tablet reklamowany dwa razy jako gwarancja producenta. Rękojma teraz?
#regenersis #prawo #gwarancja #lenovo #android
Wołam @0czykobry , bo byłeś zainteresowany wcześnej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To już wszystko wiadomo. Rękojma, ten serwis się z wszystkim wywija, w szczgólności telefony.
@devhost97: Ale co mam powiedzieć w sklepie? Nigdy nie oddawałem czegoś na rękojmę (╯︵╰,)
Tutaj masz mireczku ładnie opisane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po prostu mówisz, że towar jest wadliwy, chcesz skorzystać z rękojmii i chcesz żeby sklep naprawił/wymienił albo że chcesz zwrócić. Masz na to dwa lata od dnia otrzymania towaru. W pierwszym roku istnieje domniemanie, że wada istniała od momentu zakupu. Później ciężar udowodnienia wady przechodzi na kupującego.
Chyba jednak rękojma zadziała ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I co dalej, pozostałe usterki