Poniższa tabela ukazuje liczbe zarejestrowanych samochodów marki FSO w Wielkiej Brytanii w latach 2001-2016. Tyle zostało z 48 tysięcy wyeksportowanych tam dużych fiatów i kolejnych kilkudziesięciu tysięcy Polonezów. Swoją spadek liczby Polonezów Caro z ponad 700 w 2001 do 3 sztuk w 2016 jest po prostu imponujący, ten nasz klasyk z pewnością cieszy się tam szczególnie dużą estymą ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°) Polecam przy okazji strone https://www.howmanyleft.co.uk/ , można tam znaleźc takie i podobne statystyki dla UK. #fso #polonez #125p #uk #motoryzacja #samochody #ciekawostki
To samo z maluchami, które jak widać nieco lepiej przetrwały próbę czasu. Btw, Fiat 126 De Ville, to nigdy nie obecna w Polsce wersja malucha z faltdachem.
@olddziad: W sumie ciekawe że w przypadku niektórych maluchów jest tendencja wzrostowa. Polacy na emigracji kupują malczany z sentymentu czy może coś innego?
Swoją spadek liczby Polonezów Caro z ponad 700 w 2001 do 3 sztuk w 2016 jest po prostu imponujący, ten nasz klasyk z pewnością cieszy się tam szczególnie dużą estymą ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Polecam przy okazji strone https://www.howmanyleft.co.uk/ , można tam znaleźc takie i podobne statystyki dla UK.
#fso #polonez #125p #uk #motoryzacja #samochody #ciekawostki
W sumie ciekawe że w przypadku niektórych maluchów jest tendencja wzrostowa. Polacy na emigracji kupują malczany z sentymentu czy może coś innego?