Wpis z mikrobloga

@urwis69: kusisz () będzie o czym myśleć, tym bardziej, że miał być to raczej temat na koniec wakacji, ale takie ceny jakie mają 1100, mogą trochę zmienić mój plan. tzn przyspieszyć go.

co żeś narobił? tyle wydatków mnie teraz czeka, jak i innych pilnych spraw, a ja zaczynam myśleć o kawasaki
  • Odpowiedz
@ImeNs:

Sorry ale @urwis69 się pomylił z tym ZZR 1100 (nazwa amerykańska ZX11) czyli Kwackerem.
3 panewka to jest problem tego motocykla, podobnie jak poprzednika - ZX10 czyli Tomcata.
Co ciekawe prawie taki sam silnik w starym GTR czyli Connie nie miał tych problemów.
Powodem zacierania 3ciej panewki był spadek wydajności pompy oleju po kilkudziesięciu kkm, GTR który miał mniejsze zapotrzebowanie na ciśnienie oleju miał z tym problem sporadycznie i przy
  • Odpowiedz
@Gixaar:
Chwila chwila.

Z tym GTRem to sie zgodze, bo to faktycznie byla jednostka ta sama co Tomcat ale ZZR1100 mial z tego co wiem jednostke pokrewna do GPZ1100. Odrebna, ktora byla nie do zarzniecia. I wcale tam nie bylo tego problemu z panewka. Nie pomieszales cos Dziadzia?
  • Odpowiedz
@Gixaar: co tu dużo mówić, tak jak wcześniej pisałem, jeśli już będę zmieniał motocykl to z nastawieniem na typową turystykę. Bo w jeździe na dwóch kołach najbardziej pokochałem nie szybką jazdę, czy schodzenie na kolano w zakręty, a długie podróże. I tu mój bandyta nie spełnia tak do końca moich oczekiwań. A od kolejnego motocykla oczekuję względnej bezawaryjności, stosunkowo małego spalania, dobrej osłony przed wiatrem, wygodnej kanapy i pozycji za kierownicą(czyt.
  • Odpowiedz
@urwis69: niby tak, ale i cena adekwatnie wyższa. a tu już różnicę mamy sporą. no nic, przemyślę sobie to jeszcze. jakiegoś ciśnienia na zmianę nie mam, bo póki co to mam na czym jeździć, ale coraz bardziej chodzi mi to po głowie

@urwis69: @Gixaar: ale dzięki panowie za rozjaśnienie mi trochę tematu. myślałem tylko o FJR, a tu wychodzi na to, że pozostałe marki też mają ciekawe propozycje. będę
  • Odpowiedz
@Gixaar: GPZ1100 tlukli od 1981. Oznaczenie B1 o ile sie nie myle. Calosc doczekala sie poprawek i nowych owiewek w latach 90. Nawet ABS mial.

ZX-10 mial "odswiezony" silnik z GPZ1000RX
  • Odpowiedz
@Gixaar: skoro twoja wiedza na temat motocykli jest tak duża, to co powiesz o Suzuki gsxf 750? Nadaje się to do turystyki, czy to już taki bardziej sport. Bo ja nie koniecznie muszę mieć ponad litr pojemności między nogami ;)
  • Odpowiedz
@Gixaar: Dziadzia. Zzr1100 to byl przelomowy sprzet bo oficjalnie jako pierwszy seryjnie produkowany motocykl dostal RAM Air, wiec jednostka byla zmieniona tak bardzo, ze to byl praktycznie inny silnik.
Masz duza wiedze i szanuje to ale mam wrazenie ze rzucasz gownem na oslep liczac, ze sie gdzies przyklei. do tego powrzucales nazwy amerykanskie (ktore nic nie znacza w europie tak naprawde), jakbys liczyl, ze to potwierdzi Twoja teze. A zresztą...#!$%@? z
  • Odpowiedz
@ImeNs:

Jajo :-)

Nic szczególnego, przyzwoity motocykl ale taki do wszystkiego a jak coś jest do wszystkiego to wiadomo....

Wg mnie FJR to dobry pomysł, ZZR 1200 też niezły, a jak mniej dynamiczna turystyka Ci wystarczy to ja bym celował w PanEuro 1100, bardzo długowieczny sprzęt a o wyjściu modelu 1300 trochę wyszedł z mody więc ceny powinny byc przyzwoite.
XX są drogie i ciężko o dobra sztukę, poza tym tam
  • Odpowiedz
@urwis69: wszyscy się starzejemy. Ja już nawet mam pełno siwych wlosow. Jak tak dalej pójdzie to się będę musiał na choppera przerzucic( )
  • Odpowiedz