Wpis z mikrobloga

@Glenroy: też mi się tak wydaje że to najlepsza opcja. A coś nawet z mniejszych pojemnosci, o tym samym zastosowaniu jest godnego polecenia? Aha v-storm jakoś mnie nie przekonuje. Nawet nie wiem czy to jakaś konkurencja
@urwis69: czemu mnie nie dziwi że brałbyś GTRa? ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie, nie musi to być mega mocne. i nie kupuje tej maszyny już. na razie tylko zbieram informację, opinie innych i szukam ewentualnych konkurentów.
@ImeNs: Ja doradzam maszyny, ktore znam.
Nie moge polecac innych niz Kawasaki, bo mnie tatuaz piecze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A GTR to swietny niezawodny sprzet. ZZR jeszcze bardziej

Jakbys chcial duala to polecam KLV1000
@urwis69: hahahah. a znasz chociażby jakieś mniejsze pojemnościowo kawasaki, które będzie się nadawało do dalekiej turystyki i zmieści się w mojej kwocie?
Jakbys chcial duala to polecam KLV1000


@urwis69: jeszcze nie tak dawno myślałem o czymś takim. co prawda bardziej miałem na myśłi v-storma, ale to jednak nie to. stylistycznie mi jakoś nie leżą
@urwis69: teraz widzę że taka zzr mieściła by się w moim planowanym budżecie ( ͡º ͜ʖ͡º), ale ta moc mnie lekko przeraża. chyba że to nie jest takie powalone jak sporty?
@ImeNs: ZZR jest wyjatkowo lagodne jak na taka pojemnosc. Nisko poprowadzony srodek ciezkosci oraz jej waga powoduja, ze w trasie czujesz jakbys frunal po sznurku. Wiatr nie robi na niej wrazenia, a spalanie przy stalej predkosci jest zajebiscie male jak na taka pojemnosc.
Polecam w 100%
@urwis69: o nie, takie coś to na pewno odpada. i raczej będę chciał coś całkowicie zabudowanego co mnie uchroni przed wiatrem, będzie w miarę wyprostowana pozycja no i żeby kufry były.

@ImeNs: ZZR jest wyjatkowo lagodne jak na taka pojemnosc. Nisko poprowadzony srodek ciezkosci oraz jej waga powoduja, ze w trasie czujesz jakbys frunal po sznurku. Wiatr nie robi na niej wrazenia, a spalanie przy stalej predkosci jest zajebiscie male jak na taka pojemnosc.

Polecam w 100%


@urwis69: i to jest chyba to co chciałem usłyszeć. no i dobrze, będzie kolejny model do oglądania
@ImeNs: Jeszcze lepsza byla imho stara ZZR1100. Swietny sprzet! Tylko ze juz troche odchodzi do lamusa.
Tam siedzisko bylo tak nisko usadowione i zajebiscie wyprofilowane, ze nawet taki karakan jak ja nie mial z tym sprzetem zadnego problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Spalanie na trasie przy predkosciach 120-140 miedzy 5 a 6l
@urwis69: niskie spalanie też ważne. zresztą ja i tak preferuje emerycką, dostojną jazdę. Więc te 6l przy moim stylu jazdy nie powinno być trudne do wykręcenia.

jak już uzbieram kase, i zdecyduję się na zakup kawki, to będziesz pierwszą osobą co się o tym dowie ;)
Jeszcze lepsza byla imho stara ZZR1100


@urwis69: te 1100 też ładne, ale na allegro roczniki z 94r mają mniejsze przebiegi niż mój bandzior z 01r XD

nie no, legitnie to wygląda jak na typowego turyste ^^
@ImeNs: @ImeNs:
Gotowa do drogi wazyla prawie 270kg.
Srodek ciezkosci i profil saiedziska byl tak poprowadzony, ze manerwowanie nia nawet w miescie to byl pikus.
147KM nie masakrowalo kierownika ale z taka inercja ten motocykl z latwoscia osiagal 280km/h.
Bak mial 24litry pojemnosci wiec wiesz...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Silnik 1100 wyzbyl sie tez wad panewek litrowego poprzednika, ktory byl wsadzany do starej ZX-10

Ostatnie roczniki