Wpis z mikrobloga

@aksnet: poka tą gazete i w czym już klepałeś?
kumpel jeden chwali Diango (python)
firma co u mnie wynajmuje pisze w php (raczej utrzymanie)
a ja pomagałem w apce napisanej w Reacie i nodejs (nie znam się na tm ni #!$%@?)
wiec wszystko się chyba nada
@aksnet: Wykonałbym wersję na nowym Wordpressie, jakiekolwiek kombinowanie jest bez sensu, bo to żadna "apka", tylko glorified blog i robienie tego w sposób uniemożliwiający łatwą zmianę przez szeregowych pracowników to co najwyżej zapewnianie sobie zatrudnienia na przyszłość, a nie prawdziwa robota;)
@aksnet: Możesz prosto pomyśleć - jakiej to dodatkowej funkcjonalności potrzebuje ta gazeta, żeby to uzasadniało zmianę platformy bądź stworzenie nowej? Zagadnienie portalu z artykułami tekstowymi jest dobrze rozpracowane od parunastu lat i nie wydaje mi się, żebyśmy dokonali na tym polu jakiejś ekstremalnej innowacji klecąc od nowa portal na modnych frameworkach.
@aksnet:

Nie polecałbym WP do robienia czegoś co mocno wykracza poza standardowy CMS... nie porywałbym się nawet na budowanie za pomocą WP zbyt zaawansowanego CMS-a.

Ale portal regionalny, wydaje się być dosyć standardową rzeczą. Dużo większe rzeczy stoją na WP i mają się dobrze. Z resztą do tego WP został stworzony - w założeniu miał być platformą blogową. A czym jest serwis regionalny, jak nie rozbudowanym blogiem?

WP ma złą sławę
@aksnet: Ja zawodowo zajmuję się tworzeniem sporych aplikacji od podstaw i koledzy dobrze mówią, napisanie drugiego wodrpessa w krótkim czasie jest niemożliwe przez jedną osobę, albo napiszesz strimi ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niezależnie czy będziesz grzebał w symfony, laravelu, angularze czy reacie.

Wordpress wydaję się najlepszym rozwiązaniem właśnie dlatego, że to system blogowy no i jest dosyć łatwy. Mimo wszystko jeśli strona działa, to zajmij się po
@aksnet: Ja polecam Drupala ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tylko do tego potrzeba kogoś odpowiednio otrzaskanego w Drupalu i tworzeniu skórek do niego.