Aktywne Wpisy
grett +45
W dobie wojny cyber w dobie myśliwców i bombowców najnowszej generacji, w dobie termowizji, w dobie precyzyjnych rakiet. Druga armia świata prowadzi od roku wojnę pozycyjną z jednym z biedniejszych krajów Europy. Coś tu nie gra.
#ukraina
#ukraina

xxwykopekxx +27

W czym wykonalibyście portal regionalnej gazety?
Portal jest raczej dość rozbudowany (stara wersja WordPress), ale planowana jest nowa wersja portalu.
kumpel jeden chwali Diango (python)
firma co u mnie wynajmuje pisze w php (raczej utrzymanie)
a ja pomagałem w apce napisanej w Reacie i nodejs (nie znam się na tm ni #!$%@?)
wiec wszystko się chyba nada
tylko o to jaki CMS najbardziej się do tego nadaje
swój.
moje doświadczenie z wordpressem jest takie że jak coś ponad bloga to nie do końca chodzi ale
@tylkostrimi coś rzeźbi
i robienie tego wszystkiego od podstaw trwałoby masakrycznie długo
@wytrzzeszcz: sklep internetowy przy tym to jest małe piwo
Nie polecałbym WP do robienia czegoś co mocno wykracza poza standardowy CMS... nie porywałbym się nawet na budowanie za pomocą WP zbyt zaawansowanego CMS-a.
Ale portal regionalny, wydaje się być dosyć standardową rzeczą. Dużo większe rzeczy stoją na WP i mają się dobrze. Z resztą do tego WP został stworzony - w założeniu miał być platformą blogową. A czym jest serwis regionalny, jak nie rozbudowanym blogiem?
WP ma złą sławę
Wordpress wydaję się najlepszym rozwiązaniem właśnie dlatego, że to system blogowy no i jest dosyć łatwy. Mimo wszystko jeśli strona działa, to zajmij się po
Drupal + dobrze przemyślana struktura + dobre role uprawnień = miłość
Skoro stoi na WP to połatać, zaktualizować i dopracować wp bo dodawacze treści są przyzwyczajeni.
Do tego zapewne dorobić AMP oraz przystosować pod fb instant articles. Poza tym jest to cms stworzony do właśnie takich newsowych zastosowań (choć może nie na większą skalę, ale bywa wykorzystywany w większych zastosowaniach).