Wpis z mikrobloga

nie mam powtórki nie wiem kto.


@malpaa: a w drugim poście na samej górze to co masz? I jeśli od wczoraj nie jeździłeś to masz w AC automatycznie zapisaną powtórkę (inaczej nadpisała ją ostatnia sesja).
@Plupi: Regulamin znam, niemniej z tego co przeczytałem gdzieś na discordzie, średnio było to przestrzegane i zasugerowałem się tym (jak widać bardzo błędnie). Prawdę mówiąc to na race 2 robiłem chyba to samo. Także działanie moje umyślne i nie będę ściemniał. Jedno co mi pozostaje zrobić to pochylić głowę w związku z powyższym i obiecać poprawę na kolejne kwale i wyścigi.
Mam jednak pytanie: czy jak zjadę prawidłowo na kwalach do
@michaelsz: taki właśnie zapis jest w regulaminie - zjeżdżasz do alei serwisowej i robisz back to pits i możesz śmiało jechać dalej. Back to pits z toru = koniec jazdy albo kary, jeśli jedziesz dalej. Jeśli na Discordzie przeczytałeś to co piszesz to musiało to pochodzić od kogoś nieznającego regulaminu. Back To Pits jest bardzo przestrzegane, w poprzednim sezonie już w kwalifikacjach skutkowało DQ.

Zrobiłeś jeszcze dwa razy Back To Pits
@S3Mi: to jeszcze slowko w temacie rozwiniecia PLP o ktorym wspominales. Wyscigi onli to nie wyscigi w realu choc wiele osob tak by chcialo i to normalne. Tutaj sa nieco inne rozwiazania. Nie ma sedziow w trakcie wyscigu, nie ma monitoringu itd. Ratujemy sie a raczej wspierami roznymi apkami jak ptracker czy PLP zamiast Kunosowskich kar z wymuszonym zwolnieniem ponizej 50 km/h w przypadku nalozenia kary np. za sciecie szykany, zakretu
PRO, sytuacja z @assetto-kasperski95 na początku, 1 albo 2 lap przed ał róż, puka mnie w tył i (dzięki wspaniałej fizyce uszkodzeń) zamiast pękniętego zderzaka ew. porysowanego tylnego błotnika mam rozpiźdźione aero z tyłu (które jest na tylnej klapie), a kolega który zachował zimną krew i nie doszło do wytrącenia nas obydwu z naszych torów jazdy pewnie cały przód uszkodzony. Normalny incydent wyścigowy, zdarza się podczas walki szczególnie przy tak wyrównanej konkurencji.
@podli: Zgadzam się z Tobą w 100%. Już drugi z trzech wyścigów mam popsuty nie wyłącznie z winy innego zawodnika, ale w dużej mierze również z powodu decyzji o 100% uszkodzeń. Gdyby były zmniejszone, może w obu moich przypadkach byłbym w stanie normalnie konkurować z innymi. 100% uszkodzeń jest super, pod warunkiem, że mamy gwarancję, że Wszyscy uczestnicy mają nieawaryjne łącza internetowe i Wszyscy uczestnicy mają oczy dookoła głowy. W real
@podli Ogólnie to miałem problem z oponami na początku wyscigu, zimne mediumy słabo mi trzymały a auto cysterna i w ogóle nie mogłem sobie z nim poradzić. Co do uszkodzeń to nie było źle, moje błędy wynikały głównie z powodu zle dobranej taktyki z pitami i oponami.
@TheSznikers: opony oponami( ͡° ͜ʖ ͡°) ale tylko w moim audi tak diametralnie zmienia się charakterystyka po nawet lekkim kontakcie? Ja czuje, że zupełnie inaczej wchodzi i wychodzi z zakrętu, ciężej radzi sobie z kerbami, już nie mówiąc o spadku prędkości maxymalnej i zupełnie innej pracy opon. Wtedy włącza się tryb byle dojechać, a chyba nie o to chodzi. Mamy się ścigać kulturalnie ( ͡° ͜
@podli: dobrze wiedzieć. Nie tylko w Twoim Audi po lekkim kontakcie jest kiepsko. To zależy od kontaktu. Ja potrafiłem mocno uderzyć przodem i nic, a innym razem ktoś delikatnie zahaczył mój narożnik (na zasadzie parkingowej obcierki) a auto zaczynało jechać jakby pół zawiasu #!$%@?ło.
@podli: @samFTW: ta drastyczna zmiana zachowania samochodu to może kwestia samego samochodu albo/i ustawień. Na przykład na wyścigu testowym na Nordschleife obiłem swoje SCG z każdej strony, aero skasowane (ustawione duże nie było - fakt), ale różnicy w prowadzeniu nie było wielkiej, prawie żadnej. Na Brands Hatch dostałem w tyłek tak, że aero również skasowane (tym razem odrobinę większe) - ponownie niewielka różnica w prowadzeniu, w sumie tylko w jednym
@podli: Sorry za puknięcie. To chyba było na L1 albo L2 na prostej Kemmela. Na powtórce niema początku. Jakoś nie odczułem tego, ale i tak pierwsze 30 minut skupiałem się na przestawieniu stylu jazdy z softów na mediumy więc dlatego było mi ciężko zauważyć różnicę.

Próbowałem wyprzedzać z prawej strony, ty się bronisz, patrzę na heliocorsę czy mogę z lewej, nie bardzo, odpuszczam na gazie ale za późno.
@ACLeague: W sumie nic wielkiego niby ale chciałem zgłosić Pana Mariana w Audi, 9:20 wyscig PRO, ostatnia szykania, uderzenie w tył, w konsekwensji uszkodzone aero z tyłu, wypadek na Eau Rouge i praktycznie koniec rywalizacji.