Wpis z mikrobloga

Drogie motomirki, opony całoroczne - ile osób tyle opinii. Jeżdżę ok 40k rocznie, głównie trasy (autostrady z Warszawy i do Warszawy) i trochę po mieście. Opony całoroczne przedstawia się w necie jako rozwiązanie dla skner, osób które jeżdżą mało, hałaśliwe i generalnie podsumować to można "jeśli lubisz jeździć autem to w ogóle nie patrz w tę stronę, bo całoroczne to Janusz i #!$%@?". A ja chciałbym poznać Wasze zdanie - macie opony całoroczne? jakie opinie? Warto? #opony #wulkanizacja #motoryzacja #kiciochpyta #kupautozmikro
  • 7
  • Odpowiedz
@Waleczny_ramol: Półtoratonowe narzędzie śmierci kontaktuje się z powierzchnią drogi w obszarze zbliżonym do kartki A4. W wypadku #!$%@? po autostradach wolę mieć maksymalnie skuteczne wykorzystanie tego obszaru, w zasadzie to na każdej drodze.
Całoroczne kiedyś miałem i nigdy więcej. Rocznie robię 30-80tys. km.
  • Odpowiedz
@Waleczny_ramol nie znam się, ale się wypowiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) wujaszek swego czasu przejeździł kilka sezonów firmową Toyotą Hiace na wielosezonówkach (wydaje mi się, że dostał je razem z nowym autem - możliwe to?)i bardzo pozytywnie się o nich wypowiadał. Nie wiem jakiego rzędu przebieg, ale nie obijał się. Nie wpadło mi w ucho jeżdżąc z nim żeby były jakoś specjalnie głośne.
To pewnie też zależy od
  • Odpowiedz
@Waleczny_ramol:
W tym roku zdecydowałem się na to rozwiązanie (Vredesteiny), ale dopiero od miesiąca. Zatem o jeździe na suchym, mokrym i kałużach (do miasta, po mieście i autostrada) mogę powiedzieć że ok, o śniegu - jeśli spotkam - dopiero za rok. Głośność niższa od zimowych Cooperów (bez łaski, wiem ;-)), na poziomie poprzednich letnich Barumów.
Z pełną świadomością ograniczeń (w testach 10-20% gorsze osiągi i w lecie i w zimie od
  • Odpowiedz