Wpis z mikrobloga

@pawmie: taaa rozporządzenie dotyczące warunków technicznych ustawiania znaków poziomych i pionowych wyraźnie mówi co się za znakiem informacyjnym znajduje więc nie udawaj mądralińskiego
@pojke2:
Mówisz o rozporządzeniu "SZCZEGÓŁOWE WARUNKI TECHNICZNE DLA ZNAKÓW DROGOWYCH POZIOMYCH I WARUNKI ICH UMIESZCZANIA NA DROGACH", które stanowi, że

4.2.1. Przejścia dla pieszych

Znak P-10 „przejście dla pieszych” (rys. 4.2.1.1) stosuje się w celu oznaczenia powierzchni jezdni lub torowiska tramwajowego, przeznaczonej do poprzecznego ruchu pieszych. Powierzchnię przejścia wyznaczają linie równoległe do osi jezdni, których długość stanowi szerokość przejścia.


czy jakimś innym?

Znaku P-10 (poniżej, prosto z rozporządzenia) jakoś na filmie
Pobierz Polinik - @pojke2: 
Mówisz o rozporządzeniu "SZCZEGÓŁOWE WARUNKI TECHNICZNE DLA ZNAK...
źródło: comment_H878fHaxjc1I5kjPcg2rSq0sD4OY6Xlz.jpg
@pojke2: Chciałem napisać to co napisałem -- czyli zadałem Ci pytanie, czy mówisz o tym rozporządzeniu i tym konkretnym przepisie.
Na które nie dostałem odpowiedzi.
Będziesz łaskaw odpowiedzieć "tak" bądź "nie"? Jeżeli "nie" to przytocz proszę przepis, o którym mówiłeś, żebyśmy mieli wspólną bazę do rozpoczęcia dyskusji.
@pawmie: @Fidelis:
D-6 jest znakiem informacyjnym -- informującym, że za nim jest przejście dla pieszych.
Natomiast samą powierzchnię przejścia dla pieszych wyznacza P-10.

Owszem -- znaki pionowe i poziome powinny się uzupełniać, a dyskusji na wypoku, co jeśli się nie uzupełniają albo sobie przeczą było już bez liku.

A co do sytuacji z filmu -- brak pasów daje busiarzowi wymówkę "nie wiedziałem, gdzie dokładnie jest przejście, myślałem, że tam, za