Wpis z mikrobloga

Dzisiaj Mirony opowiem wam o takim jednym moim znajomym z bloku który jest rodowitym Italiano. Jak przystało na prawdziwego Włocha ciągle jest kawalerem, bliżej mu już do 40 niż 30, nie znalazł jeszcze kobiety, bo jak twierdzi ciężko w dzisiejszych czasach o interesującą kobietę. Z charakteru typowy introwertyk, nie przypomina typowego Włocha z opowieści, a o samych Włoszech to ja więcej wiem jeżdżąc tam turystycznie niż on mieszkając tam te 20+ lat. Jeśli chodzi o kwestię wizualną to nie wypowiadam się, bo nie znam się na urodzie męskiej ale kilka koleżanek którym pokazałem jego zdjęcia na fb określiły go jednogłośnie słowem NIE. Ogólnie facet chodzi w okularach, krzywe zęby do tego bardzo chudy, w łapie ma może z 28 cm, wydawać by się mogło, że faktycznie nie ma powodzenia wśród kobiet dopóki nie zobaczyłem jakie dupy przyprowadza do mieszkania, same 8+/10 i wiecie co jest w tym najlepsze? Że ja go nigdy nie widziałem 2 razy z tą samą laską XD I to nie wygląda tak że on za nimi lata tak jak polaki-robaki z różami w zębach, ale to one są do niego przyklejone jakby pana boga złapały za piętę. On ma jeszcze takiego kumpla Włocha, koleś łysy, niski, ok. 50 lat i branie ma podobne, ostatnio go widziałem z laską o dobre 10 cm wyższą, taka 7/10, 26-27 lat i zobaczcie gdy facet jest cudzoziemcem to Polkom już nie przeszkadza niższy facet XD A jaki jest moral z tej opowieści? Jeśli jesteś #tfwnogf to udawaj cudzoziemca, ja z kumplem jak chodziliśmy na podrywy do klubów to często udawaliśmy nawalonych Angoli i to działa zajebiście, już bramkarz przy wejściu inaczej nas traktował niż Polaków-Robaków. Jeden łepek z zagranicy opowiadał mi kiedyś że jednej Polsce wciskał kit że jest księciem z jakiegoś #!$%@?, a ona to wszystko łykała jak pelikan, jak chciała żeby ją zaprał do swego królestwa to wcisnął jej kit że jego ojciec dowiedział się że spotyka się z plebejuszką z Polski to go wydziedziczył a ona to wszystko łyknęła, chociaż trzeba przyznać że wiarygod