Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

@Zyd_Suss: IQ < 70
Czujesz dyskomfort, gdy ktos nie ma kszty szacunku do instytucji, ktorej bezgranicznie dales sie zniewolic?
gimboateusz tier
@Zyd_Suss: ty na moje też nie - widzisz podobieństwo?
Skoro moj post ci sie nie podoba, czujesz dyskomofort tym, ze ktos smie watpic w istnienie czegos nieistniejacego, ktos zaklada, ze kosciol katolicki moglby smialo konkurowac z kosciolem latajacego potwora spaghetti, nie uczestnicz w tej dyskusji! ;-)