Wpis z mikrobloga

@anonim1133: już dawno miałem Ci to podrzucić , zawsze zachwycasz się tym jak leśnik jeździ
więc popatrz że out pierwszej gen wg mnie robi to lepiej (bardziej neutralnie ), leśnik na wejściu w zakręt jest pod i w połowie przechodzi w mocną nadsterowność, słabiej trzyma kierunek , oczywiście nie ma danych co do opon i ich stanu ale dla mnie 4x4 do mitsu wypada lepiej
https://www.youtube.com/watch?v=wTD9Swh5jaI
@sailor_73: Samochód idzie jak posznurze. prowadzi się świetnie. A jak trzeba polatać bokiem to i do tego da się go zmusić przy odrobinie miłości ze strony buta:P
Napędy Subaru są ponad wszystkie, czy tego chcesz czy nie - oczywiście najlepsze to w wersjach STI zawsze były, ale i tak klasycznie ;-)
@sailor_73: Ja za wiele z filmiku nie rozumiem, ale Mitsu wydaje się tutaj być bardziej podsterowny. Nie wiem jak w drugiej generacji forestera, ale na przykład u mnie centralny mechanizm spina się do 50:50 przy większej różnicy prędkości osi. A mitsu widziałem tam w jednym miejscu przodem wypadał ewidentnie.
@anonim1133: ona ma stały napęd bez podziału , no a że silnik ciężki to idzie pod do momentu zmiany obciążenia przodu , forek ma podobnie tylko póżniej przechodzi w nad :) z tym tematem mitsu poradziło sobie w najlepszy sposób
"W debiutującej w 1996 r. IV ewolucji wyczynowego Lancera pojawił się system AYC – Active Yaw Control, czyli system aktywnej kontroli znoszenia. Japończycy rozpoczęli tym samym intensywne prace nad maksymalnym wykorzystaniem