Wpis z mikrobloga

#dedalus #ksiegarnia #ksiazka ? #januszebiznesu ? #gorzkiezale #zalesie

Hej Mirki i Mirkini!

Dzis chcialbym sie z wami podzielic historia, ktora mnie spotkala. Od razu zaznacze, ze wiem, ze to moja wina i nie powinienem sie wogole czepiac, jednak czlowiek czasem liczy na odrobine wyrozumialosci od innych

Zaczne od tego, ze w Piatek odwiedzilem ksiegarnie Dedalus na warszawskiej ul. Koszykowej. Zachodze tam czasem, gdyz maja ksiazki w swietnych cenach. Tydzien wczesniej zakupilem ksiazke fantazy "czas blizniakow". Jestem nowy w temacie ksiazek fantastycznych, a ta mi sie dobrze czytala, wiec postanowilem zakupic kolejne tomy. Wchodze wiec do ksiegarni z ksiazka w reku i prosze o pomoc w odnalezieniu kolejnych ich czesci. Pani przy kasie sprawdzila dostepnosc, a pan z obslugi chetnie mi dostarczyl (jak wtedy myslalem) kolejne tomy blizniakow. Zadowolony podziekowalem i zaplacilem za spakowane juz ksiazki do torebki. Wyszlo 13 zl za dwie. W podskokach polecialem do domu, by odlozyc je na polke.

Poniedzialek

Konczy mi sie juz pierwszy tom, wiec chcac nie tracic czasu siegam po ksiazke z polki, gdy moim oczom ukazuja sie 1. i 3. tom. Szybko zerkam do plecaka, czy przypadkiem mi sie cos nie pomylilo, ale w srodku mam, moj 1. tom z zakladka. Pomyslalem sobie, no trudno, zajde do Dedalusa i opisze sytuacje, bedac pewnym, ze nie beda robic problemu, zwlaszcza, ze zakup przebiegal w naprawde milej atmosferze, a obsluga wydawala sie przyjazna klientowi.