Wpis z mikrobloga

Pad od xbox one - problem
Pytanko czy jest jakiś reset do pada?
pad nie włącza się, podpinany kablem usb z i bez baterii
zestaw ch. z drugiego pada brak reakcji, różne akumulatorki, różne baterie, różne kable usb
brak reakcji na wciśnięcie logo xbox.

Pozostaje tylko serwis?
Ktoś przerabiał naprawę/wymianę pada?
#xboxone #xbox
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@valdman: Ja przerabiałem naprawę pada Elite bo jeden analog zrobił się luźny. Zadzwoniłem na infolinię Microsoftu, podałem numer seryjny konsoli i pada, przysłali kuriera GLS, pad poleciał do Niemiec i tego samego dnia wysłali mi nówkę z Holandii. Polecam :)
  • Odpowiedz
@valdman: Jeszcze jedna uwaga. Po wysyłce pada z Holandii leciał on około dwa tygodnie. Paczkę wysyłają zwykłą pocztą i nie ma ona trackingu ale po upłynięciu gwarantowanego czasu dostawy (chyba 21 dni) konsultant z którym rozmawiałem na infolinii pytał się poprzez maila czy pad dotarł, czy wszystko z nim OK i czy może zakończyć zgłoszenie serwisowe. Także jeśli chodzi o jakość supportu Microsoftu to mnie zaskoczyli bardzo mocno na plus.
  • Odpowiedz
@pankrokowiec: dziękuję za informację, jutro dzwonię do MS, przy okazji zgłoszę problem z doładowaniem golda.
miało być 3+1 czyli łącznie 4mc golda, po wpisaniu kodu nawet był taki komunikat na konsoli, a przedłużyło golda tylko o 3mc. na szczęście zrobiłem zdjęcie z komunikatem 3+1, zobaczymy czy dodadzą brakujący miesiąc.
Szkoda, że nie ma listy doładowań. tylko jest info do kiedy mam golda
  • Odpowiedz
@valdman: spoko, jakbyś jeszcze czegoś potrzebował to postaram się pomóc. Najlepiej zadzwonić przed 17 bo po 17 nie udało mi się do nich dodzwonić. Infolinia pracuje chyba do 18. Z Goldem też powinni pomóc. Daje się odczuć, że mają pro klienckie nastawienie. Daj znać jak uda ci się załatwić sprawę. Pozdrawiam!
  • Odpowiedz
@pankrokowiec: na tą chwilę kiepsko wychodzi reklamacja :( wysłałem paczkę w poniedziałek, w środę mieli już u siebie, do dnia dzisiejszego drugiego nie wysłali :( Sprawę Golda mieli sprawdzić, po wysłaniu print screena, wysłałem w poniedziałek i cisza.
  • Odpowiedz
Daj znać jak uda ci się załatwić sprawę. Pozdrawiam!


@pankrokowiec: dziękuję za pomoc, zmieścili się w dwa tygodnie, w poniedziałek wysłałem, na drugi piątek miałem u siebie (nowszą wersję od xbox one S - czarny), zwykłym listem, wczoraj support dzwonić z pytaniem czy wszystko ok :)
reasumując dostałem +1mc golda co pisałem o problemie i nowy pad

Pozdrawiam
  • Odpowiedz