Wpis z mikrobloga

Cześć,
jestem programistą i zdecydowałem się na przejście (oraz zmianę firmy) z UoP na B2B i w związku z tym zakładam działalność gospodarczą. Pracuję i wynajmuje mieszkanie w innym mieście niż jestem zameldowany. Muszę podawać jako adres zamieszkania i wykonywania wynajmowane mieszkanie, czy może to być adres zameldowania? Jest jakieś ryzyko z tym związane jeśli podam wszędzie adres zameldowania pod którym jestem raz na miesiąc?

Proszę najlepiej o opinie osoby, które są w podobnej sytuacji.

#pytanie #programowanie #programista15k #it #dzialalnoscgospodarcza
  • 13
@LowQualityBait: imho może to być bez problemu adres zameldowania, ale ewentualna oficjalna korespondencja z Sądów czy od komornika będzie tam kierowana, i jeżeli jej nie odbierzesz może być przypał. Chyba, że ustawisz inny adres do doręczeń w CEIDG.
@LowQualityBait: Nie polecam podawać adresu zameldowania jeśli tam nie mieszkasz i nie bywasz często, na przykład dla tego że niektóre gówniane firmy mimo podanego adresu do korespondencji wysyłają polecone pod adres gdzie prowadzona jest działalność. Swoją drogą nadal zastanawiam się kiedy ludzie nauczą się że jakieś 90% spraw urzędowych powinni załatwiać w miejscu zamieszkania i miejsce ewentualnego zameldowania nie ma nic do tego.
@sorhu: Czemu warto ? Poza tym nie każdy wynajmujący właściciel zgadza się na meldunek

Druga sprawa ze jak czesto zmieniasz miejsce zamieszkania i zmieniasz meldunek to wiaze sie ze zmiana np. dowodu rejestracyjnego tablice w samochodzie nie mowiac o kosztach tego to jeszcze musisz traci sporo czasu na to
@mesrs123
1. Warto, bo taki obowiązek ( ͡° ͜ʖ ͡°) i wszystko pod ręką w najbliższym urzędzie.
2. Zgoda właściciela nie jest potrzebna do meldunku. Jedynie lekko się procedura wydłuża. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3. W prawie jazdy i dowodzie rejestracyjnym i tak jest adres zamieszkania, a nie zameldowania, więc przeprowadzając się i tak musisz wymienić. No i nie każdy się ciągle przeprowadzania. Są