Wpis z mikrobloga

@kipowrot eeeeeee nie rozumiem co chciałeś napisać :P

@kasin widziałem ten projekt. Już wcześniej było parę takich prób. Fajnie to wygląda ale raczej jest to sztuka dla sztuki. Największy mankament w terenie czyli wał i dyferencjał zostaje. Ale zamysł super!
@blubi_su po co taki byk miało być, to nadal wielka maszyna, po prostu pytam czy jest sens odchudzać 1200, bo uważam, że lżejszy i słabszy motocykl by się nadawał lepiej. GS1200 powinien być chyba taki jaki jest z kuframi i w ogóle.
Jak się mylę to wyjaśnij, bo średnio się orientuję w enduro.
@kipowrot: Oczywiście masz rację :-) GS nie jest motocyklem enduro (choć wielu uwarza że enduro to stan umysłu i odpowiedznia maszyna nie jest do tegow wymagana). Ale można z niego zrobić na prawde fajną przeprawę na długie wymagające trasy dualowe. Czyli lasy, szutry, przełaje itd. A gdy wskoczysz na asfalt lecisz spokojnie 160 i w górę. Więc jako motocykl nie do stricte enduro ale na długie wielotysięczne przeloty nieutwardzonymi drogami -
@kasin: Ale pięknie wyglądają ʘʘ
Szkoda, że tak słabo brzmią. Takie trochę większe enduraki przypominające 250/450 itd. Gdyby jeszcze ładnie brzmiały to można było by kombinować z supermoto. Znaczy nie że brzmią źle, ale taka husqvarna 690 czy Ktm 500 brzmią lepiej imo.