Wpis z mikrobloga

@EIPresidente: Wsio fajnie, ale jak na ta glupia mode przystalo, to i ten samochod nie ma normalnego hamulca recznego. Nie rozumiem patentu z przyciskiem - przeciez to ma byc rowniez hamulec awaryjny. W razie awarii hamulcow podstawowych przycisk nie pomoze, bo nie da sie nim hamowac w trakcie jazdy. Poza tym, takie rozwiazanie zalezy od ukladu elektronicznego i zasilania.
@snsv: @Jubei: @Cummykaze: Nie da sie - zeby zaciagnac elektromechaniczny hamulec reczny, samochod musi zwolnic do zera. Przy zaciagnieciu go w sytuacji 'awaryjnej' w czasie jazdy, samochod hamuje na wszystkie 4 kola (jesli dostepne) dzieki ESP. Hamuje do zatrzymania i to wszystko. Sajonara.

Po zatrzymaniu, gdy komputer pokladowy stwierdzi usterke, uniemozliwia dalsze poruszanie sie pojazdem - trzeba dzwonic po lawete.

Dohamowywanie rzekomo jest mozliwe, ale uklad hydrauliczny musi byc
@ddrtgx89 raz próbowałem zaciągnąć z ciekawości niedawno jak popadal śnieg i nie było problemu, odpuścił kiedy zwolnilem przycisk i pojechałem dalej. Ale siły zacisku nie wyregulujesz, to fakt.
@Cummykaze: Ale tak jak mowie - jesli sie poruszasz, to po uaktywnieniu tego hamulca, hamuje kontrola trakcji, na wszystkie 4 kola, a nie tak jak reczny, na dwa.

A zeby to bylo mozliwe, uklad hydrauliczny musi byc sprawny.