Wpis z mikrobloga

Digital Foundry: jak Project Scorpio zrealizuje granie w 4K:
http://www.eurogamer.pl/articles/2017-01-24-digital-foundry-jak-project-scorpio-zrealizuje-granie-w-4k

*

" [....] Warto dodać, że przywoływany tekst datowany jest na krótko po ogłoszeniu konsoli na E3 w ubiegłym roku. Oficjalnie potwierdza brak ESRAM, większe cache L2 i wsparcie dla technologii kompresji pamięci. Do tego wiemy tyle, ile powiedział Microsoft: przepustowość 320 GB/s i osiem rdzeni procesora. Jest też ilustracja płyty głównej wskazująca na 12 GB GDDR5. Czas pokaże, jak będzie wyglądała ostateczna specyfikacja, ale taki zbiór wskazówek - dodając do tego wieści ze strony AMD - pozwala oczekiwać wydajnego sprzętu, sprawnie celującego w 4K. "


#projectscorpio #xboxone #xbox #konsole #digitalfoundry #scorpio
  • 1
  • Odpowiedz