Wpis z mikrobloga

  • 1
@pizzabhoy: @ptasiek2: tylko scirocco ma jedna wadę przy pozostałych... ma napęd na przod... trochę boje się ze po zrobionym dolocie, i całym wydechu + strojenie będzie duży problem z nadsterownościa...
  • Odpowiedz
@kwiatu: w sumie nie napisałeś czym do tej pory jeździłeś, może już nie zostało nic innego więc wtedy rozumiem. Jesli nie, to jest przecież tyle ciekawszych innych niemieckich samochodów, nie mówiąc już o producentach z innych krajów.
  • Odpowiedz
@kwiatu: dlatego mówię, że osobiście. Wszystkie z tych aut są cudne ale Scirocco to model, który kiedyś na pewno będzie musiał zagościć u mnie. Już sam wygląd podgrzewa serduszko :3
  • Odpowiedz
  • 0
@xetrov: właśnie dlatego pisze, chce dokonać w miarę przemyślanego zakupu, hondy są spoko, tanie w utrzymaniu... obecnie tylko nimi jeździłem. Historia moich aut:
- Civic 6g 1.6 vtec
- Civic 6g 1.4
- Civic 6g 1.6 dohc vtec turbo
- Integra type r dc5

Co proponujesz na następne? Na evo i Subaru mnie nie stać (,)
  • Odpowiedz
@kwiatu: Megane RS z Akrapovicem albo GT86/BRZ. Oba śmiesznie tanie, to drugie trochę słabe ale fajnie się tym można pobawić a i zrobienie go mocniejszym nie jest jakieś drogie.
  • Odpowiedz
  • 0
@xetrov: megane wydaje się być spoko propozycja, co do brz to niestety neguje, zero miejsca w środku, silnik jest słaby, seryjny dyfer tragiczny, samym programem w aucie niedoladowanym nic nie ugrasz w porównaniu do samochodów turbo. I modyfikacje niestety drogie jak na przyrosty mocy jakie dostajesz... aczkolwiek ładny...
  • Odpowiedz
samym programem w aucie niedoladowanym nic nie ugrasz w porównaniu do samochodów turbo


@kwiatu: nie pisałem o samym programie, z tego co się orientowałem koszt czegoś sensownego to jakieś 30k pln. Niby dużo, ale nadal to tani samochód. Przy takim budżecie będzie pewnie trzeba iść na kompromisy, bo choćby to 370Z jest fajne (choć tym akurat nie jeździłem więc nie wiem jak w rzeczywistości) no ale sensowna sztuka będzie trochę
  • Odpowiedz