Aktywne Wpisy
pepe998 +13
Mija miesiąc od założenia przeze mnie tindera i przez cały ten czas dostałem jedną parę i dwa polubienia.. Jedna para, wydawałoby się od sympatycznej dziewczyny.. Jednak nie nacieszyłem się nią zbyt długo gdyż zaraz po napisaniu do niej usunęła parę ( ಠ_ಠ) Jakieś rady? Wiem że nie jestem 8/10 jak w memach ale spokojnie pod 5/10 się łapię? Mam dobrą pracę i dużo podróżuje, a słyszałem że własnie dużo
kx_keytinho +510
Stwierdziłem, że zamiast pakować się w coś kilkuletniego pójdę w kilkunastoletnie, sprawdzone konstrukcje. Miał być jeep, zj bądź wj, jednak po tym jak ciężko jest znaleźć coś ciekawego w przystępnej cenie zacząłem się rozglądać za innymi markami. Auto musi być większe niż 3-drzwiowy patrol co byśmy mogli z tyłu posadzić w foteliku syna i zabrać troche gratów jadąc na 2gi koniec kraju do rodziny.
Kilka dni temu byłem oglądać takiego to Pathfindera: https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-oplacony-gotowy-do-rejestracji-ID6yDcGh.html Auto wydaje się trochę wymęczone, środek do prania (nie jest źle, ale raz na życie konkretne sprzątanie by mu się przydało). Z zewnątrz blachy nad kołami zjedzone (w internetach znalazłem już dawce), a chromowane detale lezą w bagażniku. Udało się troche utargować więc wyszło mi na zero z blacharką. Silnik chodzi, wydaje mi się, ze któraś z rolek do wymiany, ale ręki uciąć nie dam.
Teraz pytanie: na co patrzeć podczas bardziej szczegółowych oględzin na podnośniku etc. ewentualne wycieki, gumy itp. to standard, jak podejść do takiego auta co by nie kupić kupy złomu który będzie więcej stał u mechanika niż cieszył właściciela?
#kupujzwykopem #nissan #jeep #patrol #4x4
Całkiem rozsądne podejście, a później piszesz
Ten model jest w Polsce mało popularny. Nie ma sensu się w to pchać, jeśli chcesz coś w miarę taniego to albo nadal szukaj Jeepa (za tyle spokojnie kupisz ZJota) albo już lepiej weź Nissana Terrano niż tego Pathfindera. Rozważ jeszcze Toyotę 4-Runner,
Terrano są głównie w dieslu, a wolałbym benzynę z gazem
Toyot na sprzedaż mniej niż tych nissanów
zj wydają się mniejsze, do tego mechanicznie chyba pokolenie wstecz, do tego ponoć koszty utrzymania robią swoje (tak tak
Ja cię tam do niczego przekonywać nie zamierzam. Po prostu miałem 2x Suzuki i 4x Jeepy (mam nadal) i wiem jak to mniej więcej wygląda. Nie wiem też w czym ten Jeep jest pokolenie wsteczy, ale ok ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Terrano - 2.7 (chyba) tdi i jedziesz.
Patrol? - nie jezdzilem .
LR defender long - niesmiertelny.
jeep zj/zg - 5.2 v8, mega wygodne na trase, cos tam pali; ;]
jeep xj - popularne jak golf, nieśmiertelne 4.0 r6 ;] w miare tanie motanie
Przy czym, jak zaczniesz motać to nie będziesz chciał przez pół PL leciec 80kmh na kołach 35 bo oszalejesz ;]
@r0k0: Nie planuje aż takiego motania (jeszcze ;))
Moglibyście mi mimo racjonalnych pobudek za tym aby temat olać, napisać na co zwracać uwagę przy typowym przeglądzie auta tego typu?
Co do komfortu - patrol czy defender są siermiężne i trzeba się z tym liczyć (zwłaszcza ten ostatni). Discovery 2 wydawałoby się idealne, ale nie chcesz diesla. Może jakiś pickup? :)
Jestem fanbojem nissana jesli chodzi o terenowki i wieeeloletnim uzyszkodnikiem patrola.
Na pathfindera bym sie nie zdecydowal.
Jak diesel (wcale nie glupie) to tylko:
- terrano z 2.7
- patrol z 2.8
Bena:
- zj i xj
Zadnych LR. Disco i Defender. Auta dla
Auto w serii jest slabe. Moj ukochany Patrol to Y61 99 rok z 2.8 w longu. Zdlubany na wyprawowke. Przez 5 lat i nie wiem juz nawet ile kilometrow. Zadnych problemow z mityczna uszczelka. A czesto grzebany po klamki w blocie.
Setup dosc lajtwoy: zderzak przod + wyciagarka + lift 2 cale + opony 35/33 + bagaznik i snork. Jezdzilismy tym
#feels
ZJ tak, ale LPG z zasiegiem slabo. Trzeba by