Wpis z mikrobloga

Mirki z PŁ. Który akademik oprócz I (cena) jest najbardziej komfortowy do mieszkania? Wg cennika IX jest najdroższa zaraz po I, a V najtańsza. Czy te ceny mają przełożenie na warunki, jakie są w akademikach?
Chciałbym wynająć sobie jedyneczkę, ale żeby to jakoś wyglądało w środku.
#lodz #politechnikalodzka
  • 22
@srgs: Jest teraz remontowany vs po remoncie warunki są podobno zajebiste - coś mi tu nie gra. To jest już wyremontowany, czy jest w trakcie remontu?
Kurde wszystkie kierowniczki zawinęły już dupę w troki z pracy, nie mogę się nigdzie dodzwonić ;/
@Piz-dur: VIII jest spoko, segemtny, VII tak samo, I jest najlepszy standard ale i najdrozej. Pokoj jednoosobowy to nie jest tak, że sobie "wynajmiesz" (nie wiem jak jest w I dsie), musisz mieć jakieś podstawy do pokoju jednoosobowego (choroba albo coś). No i podanie składasz w SDSie a nie dzwonisz do kierowniczki.
@PowszechnySamarytanin: Ok, problem jest w tym, że ja nie jestem studentem już od roku, chcialem obdzwonić dzisiaj i się popytać, czy jest w ogóle taka opcja, żeby ktoś z zewnątrz teraz mógł zamieszkać. Czyli mam po prostu się skontaktować z SDS w tej sprawie? Oni wiedzą, w którym akademiku są wolne miejsca? Spoko, mam umiarkowany stopień niepełnosprawności, więc chyba się kwalifikuję ;)
@Piz-dur: nie takie znowu drogie :) No jak chcesz jedno osobowy to wiadomo, że zabulisz więcej. No ale w prywatnym też nie masz problemu, że taki dostać :) Jedynkę masz za 600cbl.

Tu masz ofertę, tych, w których ja byłem: http://akademiki.org/cennik.php
Na żwirki chyba najniższy standard ale masz po 15 osób na piętro, które jest w sumie oddzielnym ogromnym mieszkaniem z pokojami i kuchnio/salonem :)

Najlepiej jest na Kilińskiego, bo w
@npsr: Jasne, nie przeczę, że jest fajnie. Tylko jak mogę mieć pokój w mieszkaniu za tę samą cenę to chyba bardziej mi mieszkanie pasuje. Ale do rozważenia, jak mają jednoosobowy na Kilińskiego to podjadę obejrzeć.