Wpis z mikrobloga

Witajcie, może ktoś będzie mi w stanie pomóc. Dziś otwierając klapę komory silnika zauważyłem dyndającą końcówkę. Wyczytałem z neta, że to końcówka elektrozaworu oparów paliwa. Czy ktoś wie, gdzie to powinno być wpięte i jakie mogą być konsekwencje jazdy bez tego. Czy jest to potrzebne do pracy silnika czy też jest to potrzebne "tylko" ekologii? Fotka poniżej.

#opel #astra #elektryka #mechanikasamochodowa #elektromechanika
grzeszabrze - Witajcie, może ktoś będzie mi w stanie pomóc. Dziś otwierając klapę kom...

źródło: comment_UjIVulgsEwzULVI93twkqZBDiyWNZ5oQ.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
Czy jest to potrzebne do pracy silnika czy też jest to potrzebne "tylko" ekologii?


Jeśli gdzieś nie będą rozpięte rurki oporów i nie będzie ssało lewego brudnego powietrza to nic nie będzie.

@grzeszabrze: A check się nie świeci? Już pierwsza Astra F miała diagnostykę niepodłączonej kostki tego zaworu.
  • Odpowiedz
@biskup2k: Na desce nic się nie świeci, silnik pracuje równo. Dziś rano dosyć dużo jeździłem (około 50km) miasto plus trochę autostrady i nie było szarpań czy też dziwnych dźwięków.

@kleeb: Szukałem ale ni cholery nie widzę, gdzie to można wpiąć
  • Odpowiedz