Wpis z mikrobloga

Mirki mam nietypowy problem - nie odpala mi się strona #ryanair gdzieś tak od 2-3 tygodni ani na Firefoxie ani na operze ani na chromie. Jedyne na czym odpada to internet explorer ale od razu włącza stronę mobilną.

Chrome mówi:
Ta witryna jest nieosiągalna
Połączenie zostało zresetowane.

Firefox mówi:
Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia
Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.
Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych.

Opera nie mówi nic tylko mieli przez 5 minut.

Ciasteczka na FF czyszczone. O co może chodzić? Chrome używam raz do roku, FF cały czas, IE odpaliłem pierwszy raz od instalacji windowsa a operę czasami.
Jak ktoś pomoże i zadziała to mu znajdę jakąś fajną promocję ;)
#pytanie #firefox #chrome opery nie taguję, bo mnie okrzyczą melomani.
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@silwek: FF aktualny, Chrome też. IE może nie być bo nigdy nie odpalany wcześniej a na nim działa. Właśnie o certyfikatach nic. Co dziwne (teraz sprawdziłem) na telefonie zarówno na przeglądarce systemowej jak i na FF mobilnym też nie odpala. Internet mam w UPC w sumie od podobnego czasu. Wtf?
  • Odpowiedz
@ozzo: Jeśli dobrze robię to co skrótowo napisałeś to też nie pomaga. Ale dziwi mnie to że nie działa mi też z telefonu. Nie mam jak sprawdzić teraz z innego źródła. Wszystkie inne strony działają tylko ryanair nie :C
  • Odpowiedz
@Philip_Melrose: Może firewall lub antywirus coś blokuje, jaka to w ogóle wersja FF, bo chyba w tych nowszych komunikaty błędu wyglądają trochę inaczej? W każdym razie, możesz sprawdzić antywirusa, ustawienia dotyczące skanowania https lub coś takiego. Nie zaszkodzi też przeczyścić ciastka i pamięć podręczną.
  • Odpowiedz
@ozzo: TLS-y sprawdzone, bez zmian. Zresztą podejrzewam że wina jest po stronie sieci, a nie komputera i jego ustawień, bo by działało na luzie na telefonie. A na telefonie też nie ładuje. :/ Nie chce mi się wierzyć żeby UPC miało jakąś blokadę, bo właściwie od momentu zmiany na UPC ten problem się pojawia. I tylko z tą jedną stroną.
  • Odpowiedz