Wpis z mikrobloga

@SunnO: Tylko Cytadela! Najfajniejszy zamek i najfajniejszy soundtrack. :D
@PieceOfShit: Szczerze mówiąc, to nie wiem, czy inna wersja spodobałaby mi się bardziej. Chociaż myślę tak pewnie tylko ze względu na sentyment.
@Jolly_Roger: @kruzd: Ja tam tak czy siak pod każdym względem wolę "trójeczkę", chociaż muzyka w IV też daje radę. W ogóle nie za bardzo rozumiem ten cały hejt, jaki spłynął na IV. Swego czasu grałem naprawdę dużo i chociaż nie był to ten sam poziom co poprzednia część, to nadal grało się przyjemnie.
@dwzz: po prostu ludzie nie spodziewali się tak ogromnych zmian i nie dali czwartej części szans. Czwórka świetnie rozwija oraz kontynuuje fabułę. Wiadomo mechanika się zmieniła nie każdemu przypadło to do gustu. Trzecia część jest arcydziełem, moim zdaniem czwórka jest tuż za nią. Na pewno bije na głowę 6,7, ciut lepsza od 5. Na temat 1,2 części się nie wypowiadam bo za mało w nie grałem.
@kruzd: W "jedynkę" nie grałem praktycznie nic, drugą część sprawdziłem dopiero parę lat temu, ale ciężko jest mi ją ocenić ze względu na upływ czasu i brak kolejności. A o Heroes V i kolejnych to szkoda cokolwiek mówić, bo to tylko strata czasu, odbiłem się od nich bardzo boleśnie.
@Jolly_Roger: można się przyzwyczaić. Plusem 3D jest możliwość obracania widoku. Ile to razy w 3 pominąłem coś bo było sprytnie schowane np. za miastem , albo autor mapki skitrał w jakiś bagiennych roślinach artefakty
@Saper9: co. :| Właśnie na odwrót, w widoku 2D jest wszystko ładnie wyłożone, a od piątki w górę, trzeba cały czas obracać mapą, bo gdzieś możesz przeoczyć kufer itp. ta mapa to dramat, jeszcze walka w 3D jako tako ujdzie. To właśnie w widoku 3D nonstop było coś kitrane po krzakach. xd