Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej, ogólnie to chciałbym się poradzić.
TL;DR i meritum wpisu na dole bo wstęp się dość przedłużył.
Jestem obecnie w 4 klasie technikum na profilu technik informatyk. Ogólnie o samym poziomie kształcenia albo właściwie o jego braku można by pisać długo ale szkoda słów - wszystko czego się nauczyłem wiedziałem już przed przyjściem do technikum ale po prostu się interesowałem komputerami, programowaniem, grafiką - ogólnie wszystkim po trochu. Od dłuższego czasu jednak w informatyce najbardziej pociągały mnie nie zabawy w tworzenie sieci(a tutaj też się zdarzyło pomagać przy tworzeniu sieci w bursie studenckiej), nie grafika, nie administrowanie(jakimiś linuxami) czy robienie rzeczy stricte technicznych - a najbardziej podeszło mi programowanie a konkretnie #webdev
Chciałbym się w związku z moją sytuacją poradzić - od gówniaka pisało się jakieś stronki w HTMLu, cięło się samemu zrobione szablony i je jakoś śmiesznie kodowało - z tą wiedzą przyszedłem do gimnazjum, tam zacząłem ogarniać PHP, rozumieć kod, pisać jakieś pierwsze gównostronki, edytowanie istniejącego kodu - jednym słowem czaicie co mam na myśli. Bardzo jaram się tym że pisząc widzę swój efekt pracy niemal natychmiastowo, mając przy tym niemały fun(podobno najlepsze projekty to projekty nie dla samego siebie a "użytkowe"), i myślę że chciałbym w przyszłości pójść w tym kierunku mocniej(podejrzewam, że full stack developer). Jakieś tam małe projekty w Laravelu były czynione, wiem co to jest MVC, wiem o SOLID, staram się ogarnąć TDD/BDD i unikać fasad na rzecz DI.
Z racji tego że matura już lada moment zacząłem się zastanawiać tak na prawdę do czego to wszystko dąży i co dalej - pierwszym pomysłem z racji tego że mieszkam w mieście Lublinie głęboko na wschód Polski praca tutaj o ile jest to za strasznie #!$%@?ą płacę. Mam natomiast duży wybór uczelni(bo Lublin to studenci motzno) i wybór wiadomy - #studia informatyka na Polibudzie.