Wpis z mikrobloga

@mrost13: #bojowkaandroid #januszebiznesu #oszukujo #telefony #serwisgsm
Mireczki i Mirabele mam pytanko. Otóż wczoraj (10.11.2016r.) mój LG G4 odmówił posłuszeństwa i wpadł w bootlopa, czyli dość częsta przypadłość tego modelu.
Sprawa prosta- wycieczka do salonu operatora aby oddać go na niezgodność towaru z umową (tel. kupiony 15.09.2015r).

I tu zaczynają się ciekawe rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Otóż miła Pani z salonu #play oznajmiła, że czas odpowiedzi będzie liczony od poniedziałku gdyż > serwis pracuje dopiero od poniedziałku i po prostu w inny sposób się nie da.
Tłumaczenie dość dziwne, gdyż to Play jest sprzedawcą i na fakturze widnieje pieczątka z Playa, a niezgodność towaru z umową składa się do sprzedawcy, a nie serwisu danego sprzedawcy.
Oraz hit tej rozmowy: > Odpowiedź nadejdzie w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania sprzętu przez serwis.

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale na zgłoszenie z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedawca ma czas odpowiedzi określony na 14 dni kalendarzowych, a nie roboczych, oraz okres ten liczy się od następnego dnia od złożenia zgłoszenia.

I teraz czas na pytanie: czy te 14 dni jest liczone od dzisiaj (11.11.2016r) czy od następnego dnia (12.11.2016r), bo jednak kwestia święta ustawowo wolnego od pracy mnie nurtuję.

Wołam @kancelariaprawna , gdyż pomoc fachowca będzie bardzo pomocna w tym przypadku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 3