Wpis z mikrobloga

#pokazauto #civic #honda

Witajcie mirki

Na zdjęciu moja obecna Civic type-s 1.8 140 koni 2008 rok produkcji. Zdążyła już cewka pójść a mam ją dopiero 2 miesiące, zrobiłem nią 3 tysiące kilometrów. Spalanie oscyluje w granicach 6,5 - 7 w trasie i 9,5 w mieście. Zaznaczam że jeżdżę dynamicznie, jak ktoś dziadkuje to zejdzie sporo niżej. Auto ma twarde zawieszenie, jest lekkie (1250 kilogramów), do tego na 17 calowych felgach, nie jest źle, dość twardo także jak masz dużo dziur w okolicach to nie kupuj. W zakrętach prowadzi się naprawdę świetnie. Nie da się jej chyba wytrącić z równowagi, puszczają opony ale auto nie ma żadnych niepokojących przechyleń, nurkowania itp.

Nie polecam tego samochodu dla kogoś kto głównie lata trasy, przy 150 na godzinę jest za głośno.

Miasto + okazyjnie trasa 2x w miesiacu - jest idealnie.

Wbrew pozorom auto jest mega pojemne, nie udało mi się go jeszcze zapakować na full mimo że jeżdżę blabla z 4 osobami + bagaże. A jak już załaduje na full bagażnik to zawsze będę mógł 2 torby wsadzić pod tylne siedzenie.

Auto do 3500 obrotów jedzie względnie, lecz do wyprzedzania musimy wkręcić wyżej i włączyć mu vteca. Trzeba się przyzwyczaić że to nie diesel i zredukować trzeba czasami 2 biegi. powyżej 3 tysięcy obrotów auto pokazuje swoje drugie oblicze i zaczyna wyć i drzeć się jak diabeł, przy czym nawet #!$%@? chociaż szału to nie robi.

W środku plastiki i fotele ok, nie podoba mi się tylko szyba od zegarów która wydaje się porysowana pod światło oraz tunel środkowy który trzeszczy. Mam na to sposób, stukam kolanem i przestaje :D

Przesiadłem się z diesla bmw 320 e91, który w tym samym roczniku sprzedał się niewiele drożej od civica. Civici są drogie w zakupie ale serwis to przy bmw 1/3 kosztów.

BMW jednak polecam ludziom którzy latają w trasach.
masterdizaster2002 - #pokazauto #civic #honda 

Witajcie mirki 

Na zdjęciu moja ...

źródło: comment_GlkXM2Zolbo1GNHM1NTQLHCsMQnhOxg5.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
@paprykarzszczecinski1: też jest za głośno, bezpieczna granica to 120 a to sporo za mało w trasie.

Nie wyobrażam sobie latania do pracy codziennie autostradą przez godzinę przy prędkości 150 kmh.

Co warto nadmienić to auto też zaczyna palić przy tej prędkości, jakieś 9-9,5 litra. Widocznie nie jest przystosowane, jak ktoś lata trasy to bierze accorda.
  • Odpowiedz
@masterdizaster2002: wiesz, generalnie powinienes porownywac auta w podobnej klasie, to bmw ktore miales w porownaniu do tego civica to dwa rozne swiaty, ten model civica jest taki bardziej do miasta, jak juz mialbym porownac bmw o ktorym mowa to predzej do accorda, wydaje mi sie, ze wtedy bylbys bardziej zadowolony
  • Odpowiedz
@masterdizaster2002 śliczne autko zazdro i grarki :-) zaintrygowales mnie pisząc torby pod kanapę? W sensie więcej schowków masz? A to nie tam ukryty jest zbiornik paliwa? Ogółem fajnie to wygląda niech Ci służy :-)
  • Odpowiedz
@KLIFord:

Jak masz podłogę z tyłu pod nogami to nie kończy się ona na tylnym siedzeniu tylko ciągnie się do bagażnika. Samo siedzenie spiera się na składanej rurce.

W bagażniku pod podłogą jest miejsce na pełnowymiarowe koło zapasowe.
  • Odpowiedz
@masterdizaster2002 ooo fajne powiem Ci, że ciekawe i fajne ale za to siedzisz pewnie z tytułu jak na krześle w jadalni :-) gdyby nie fakt, że mam auto z salonu ( od nowości w rodzinie) to bym szukał i zmieniał a tak obiecałem sobie póki nie będzie szkody całkowitej nie zmienia :-) kiedyś też zrobię pokazaufo.
  • Odpowiedz
@KLIFord: no jakiejś super wygody to tam nie ma ale nie można narzekać.

Rurka ma głównie funkcje szybkiego i łatwego składania tylnych siedzeń. siedzisko praktycznie chowa się pod nogami przez co oparcia z podłogą bagażnika tworzą równą przestrzeń.
  • Odpowiedz
@masterdizaster2002: Miałem taką pomarańczową też w type s, pojemność auta faktycznie bardzo zaskakująca, 1.8 vtec z podtlenkiem lpg, jeżdziło się praktycznie za darmo. Sprzedałem głównie przez ten huk na trasach, nie do wytrzymania, przyczyniała się też do tego skrzynia, 6 bieg jak dobrze pamiętam można było już wrzucić przy 50-60 km/h co powodowało bardzo duże obroty przy prędkościach autostradowych.
  • Odpowiedz
@masterdizaster2002: BMW e92 3.0 diesel pojeżdziłem pół roku zbyt duże koszty utrzymania, przykładowo dobry olej z filtrami i wymiana nie w Aso 600zł. Teraz jeżdżę Alfą 159 1.9 jtd, ściągnąłem delikatnie pukniętą z Belgii z przebiegiem 98k, auto bezproblemowe, tylko jak to Alfy zawieszenie co jakiś czas, tu jakiś wahacz, tu końcówka drążka ale w porównaniu do BMW to grosze, spalanie z 20k km 6.6l czyli optymalnie.
  • Odpowiedz