Wpis z mikrobloga

Szanowne Mirki, a w szczególności obserwatorzy #groundhandling - po 1,5 roku #pracbaza na Londyńskim Gatwick, które niewątpliwie jest jednym z najbardziej zatłoczonym lotnisk w Europie, nadchodzi czas na zmiany!

Przez ten czas zdarzyło się wiele rzeczy, które w zwykłej pracy nie mogły by mieć miejsca i chyba właśnie dlatego w branży lotniczej jest jakaś magia i siła, przez którą nie jest łatwo porzucić swojego zajęcia. Nie porzucam - zmieniam lokalizacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W trakcie pracy na lotnisku Gatwick (uśredniając) obsłużyłem około:

1500 samolotów - w znacznej mierze Airbusów A319 i 320, które przewiozły ok. 225 000 pasażerów oraz ok.1500 ton ładunków. Przejechałem kilka tysięcy mil po drogach technicznych lotniska i poznałem setki ludzi, których praca składa sie na całokształt podróżowania samolotem.

Dorzucam zdjęcie ostatniego obsługiwanego przeze mnie samolotu, który odleciał w poniedziałek wieczorem do Bazylei.

Żegnajcie #uk i #emigracja !!!

#samoloty #lotnictwo
Pobierz airfield_ops - Szanowne Mirki, a w szczególności obserwatorzy #groundhandling - po 1,...
źródło: comment_fX2p5jEIwLg0YOKyKxmSZQlmAlg9oyz0.jpg
  • 25
Dokładnie tak, wracam do Polski! Negocjacje trwają, zobaczymy co z tego będzie.


@airfield_ops: O #!$%@?, idziesz do LS? xD jesli tak to tam wiele nie wynegocjujesz. 3k na rękę po pół roku, ludzie w pracy to takie #!$%@? ze az wstyd.

O urlop musisz poltora roku wczesniej sie prosic :D gdzie nie byloby problemu zeby urlopy planowac na 1-3 miesiace wczesniej.
@callmemiro: Mam dobre rozeznanie jeśli chodzi o Polski rynek obsługi naziemnej. Wiemy, że kolorowo nie jest i niestety mam wrażenie, że to tendencja globalna. Czasem poza względami finansowymi pojawiają się inne, których nie da się wyrazić pieniądzem. W uk zobaczyłem i nauczyłem się naprawdę wiele i tego nikt do końca życia mi nie zabierze. Na szczęście życie nie kończy się na firmach handlingowych, zobaczymy co sie zdarzy.