Wpis z mikrobloga

Mirki, ile zarabia pracownik 1 linii helpdesku, servicedesku itp. z bardzo dobrym angielskim? Albo inaczej.. na ile mogę liczyć? Oczywiście w korpo, z tego co widzę to jest kilka dużych korpo, które poszukują na takie stanowisko, z tego co się orientuję to benefity większość ma podobne (Multisport, kursy językowe, kursy IT ...)
#praca #korposwiat #it #helpdesk #servicedesk #zarobki
  • 11
  • Odpowiedz
@milvanb: Miasta, jakie biorę pod uwagę, to raczej te większe, czyli: Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków i Gdańsk. Więc jeśli już zarobki się będą różniły, to chyba tylko w Wwie minimalnie wyżej.
  • Odpowiedz
@Piz-dur: W PL moim zdaniem nie ma sensu. Jest duża konkurencja pracowników w tym sektorze, i mimo że wielu po studiach niewiele potrafi to ich biorą bo ktoś jest potrzebny. Proponuję wyjazd do UK i zarabianie kilka razy więcej robiąc to samo.
  • Odpowiedz
@Nicrame: O i tu mnie zaintrygowałeś. A to nie jest tak, że w UK każdy mówi po angielsku, przez co mają przynajmniej 100x więcej osób do pracy na takie stanowisko? No i koszty pracy, w Polsce zdecydowanie niższe, dlatego do nas coraz więcej firm przenosi te swoje supporty?
[edit] literówka
  • Odpowiedz
@Piz-dur: Rąk do pracy w UK jest więcej ale i firm wielokrotnie więcej. Szczególnie takich już porozwijanych mocno. Tam łatwiej o awans, czy stabilność przy zatrudnieniu bo dostajesz tygodniówkę i się nie martwisz czy w razie co dasz radę miesiąc przeboleć (chociaż nie słyszałem, żeby tam ktoś szukał pracy dłużej niż tydzień). Koszty pracy zależą mocno od zarobków, ciężko mi się wypowiadać konkretnie bo firmy w UK nie prowadziłem. W każdym
  • Odpowiedz