Wpis z mikrobloga

@Kajakiem_przez_Tybet: Wygląda OK lecz co dokładnie chcesz zrobić? Czy na stronie masz np. linki "Link A", "Link B" które są wewnętrzne i chcesz trackować to w GA aby sprawdzać co ludzie klikają? Jeżeli tak to nie musisz nawet nic do linków dodawać. Tworzysz sobie w GTM eventy click, które będą wywołane w danych sytuacjach: np. pasujący link, wywołany event itp. On wywoła Tag i przekaże go do GA.
Wtedy w GA
@pitu120: Na innych stronach są osadzone ramki iframe, w których jest wyświetlana reklama. Każdy iframe ma swój link. Ostatnio dodałem do iframe parametry utm, ale nadal w analytics są pokazane jako direct, ponieważ jak użytkownik kliknie w test.pl/product.php?id=45&partner=88&utm_source=onet to jest przekierowany na docelowa stronę, a w adresie jest normalny link, więc analytics nie jest w stanie tego wychwycić. Chciałem przed przekierowaniem dodać do sesji parametry UTM, a przy przekierowaniu je wyświetlić