Wpis z mikrobloga

JESTEŚMY Z POWROTEM! ( ͡ ͜ʖ ͡)

4 miesiące pracy, ponad 100 nowych modeli, dziesiątki godzin poprawek i 1 nowa trawa.

Wracamy do regularnego postowania, będzie gorąco! Obserwujcie tag i dajcie znać, jak bardzo się podoba!


Jeśli macie pytania, piszcie w komentarzach.

#gamedev #chwalesie #gry
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter)
Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
sortris - JESTEŚMY Z POWROTEM! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

4 miesiące pracy, ponad 100 nowych mod...

źródło: comment_u1iwTDIYGgdjlASGyj2bS43fz73JkdV5.jpg

Pobierz
  • 76
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@sortris: propsuje i zaluje, ze dopiero teraz wpadlem na ten tag, oczywiscie wolaj

I pewnie gdybym glebiej pokopal sam znalazlbym odpowiedz, gra jest tworzona na smartfony? Po screenach domyslam sie, ze tak :>
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@oskrz tak, smartfony z iOS i Androidem :)
Polecam pokopac w tagu mimo wszystko, bo świetnie widać progress prac nad grą, aż sam czasem lubię powspominać i porównać ;)
  • Odpowiedz
@sortris: obserwuję rozwój gry na gifach od dłuższego czasu. Na początku jak było tylko kilka modeli, to miała swój urok. Miałem nadzieję, że zaraz ją wypuścicie i będzie można pograć. Że skupiacie się na gameplayu, interakcjach i samej grze.

Ale śledzę i cały czas widzę nowe modele. Robi się przekombinowana. Weźcie wypuśćcie taką jaka jest. Skupcie się na logice i na tym co niedokończone. Skończcie to i dajcie ludziom. Nowe modele będziecie mogli wypuścić zawsze (a jak odniesie duży sukces, to kogoś weźmiecie i będzie wam robił na podstawie dobrze opracowanej podstawy). Bo tak to nie ma sensu. A sprawia wrażenie, że w logice się zakopaliście, więc robicie nowe modele, bo łatwo (i widać efekt) - nie tędy droga.

Tak jak w Minecrafta. Większość ludzi gra w sam początek. Bo to jest fajne, jest "czysto", jest prosto, pusto i robisz coś z niczego (z bardzo ograniczonych materiałów). Potem jak już się rozbudują, to grają chwilę dalej i się nudzi. A za jakiś czas znowu włączają i grają z czystym kontem, żeby znowu poczuć to budowanie od zera. To ludzi jara. Na tym gra zdobyła popularność. Po nowych aktualizacjach (jakieś dziwne nowe rzeczy) Minecraft zdobył większą popularność? Nie. Dobrze, że sam początek został taki sam - jakby na początku się komplikowała, to może by ludzi zniechęciło. Liczy się dobry pomysł i jak się w to gra - a reszta to tylko dodatki. Oczywiście są też ci, którzy wykorzystują wszystko i czekają na nowe rzeczy. Ale to tylko garstka osób, na nich popularności się nie
  • Odpowiedz
@mk321: Nie do końca nas zrozumiałeś, ale już wyjaśniam.
Modele musieliśmy przekopać niemal wszystkie, aby uspójnić ich wygląd. Mapa musiała zostać przebudowana, aby pozbyć się nieoptymalnych rozwiązań, elementów i tej ohydnej trawy. Wspomniane wady to wynik współpracy z innymi grafikami, którzy nie do końca zadowolili nas jakością usług. Także można powiedzieć, że sprzątaliśmy to, co nie grało.

Od strony wizualnej nie zmieni się już wiele. Przez te 4 miesiące dodaliśmy bardzo dużo logiki (np. sklep multiplayer, questy) i o tym będzie w najbliższych wpisach. Jestem przekonany, że Ci się spodoba. Tak naprawdę w Blocky Farm dopiero da się grać. Zapewniam, że od strony developmentu wszystko jest pod kontrolą. Zależy nam jednak na dużej liczbie interakcji między elementami w grze, płynnym jej działaniu i ogólnie wysokiej jakości (utrzymujemy stabilne 60fps na 2-3 letnich flagowcach z Androidem).
  • Odpowiedz