Wpis z mikrobloga

@autogenpl byłem na pokazie przedprzedpremierowym jakiś czas temu. Na żywo prezentuje się duuuużo lepiej ( ͡º ͜ʖ͡º)
Chociaż rzeczywiście to bardziej przemyślana ewolucja niż rewolucja
@kthxbai1: i będzie - 530e iPerformance.

Czterocylindrowy silnik benzynowy plus napęd elektryczny BMW eDrive (Plug-in Hybrid), 8-stopniowa skrzynia Steptronic.
Pojemność: 1998 cm3.
Moc systemowa: 185 kW/252 KM przy 4460-6500 obr/min.
Maksymalny systemowy moment obrotowy: 420 Nm przy 1450-4000 obr/min.
Przyspieszenie (0-100 km/h): 6,2 s.
Zasięg elektryczny: 45 km.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2,0 l/100 km.
Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 46 g/km.
@eXe1987 ok, 520i, czarny sedan, lpg brc, skóra, przebieg 250000 w tym moje 60k, duzo w nim zrobilem, np maglownica z pompa wspomagania, hamulce, kompletne przednie zawieszenie. Generalnie to moje czwarte bmw i strasznie je kocham ale od listopada dostaje sluzbowe bez limitu km wiec chce sprzedać i kupic e36 cabrio :)
Ma nadal ten charakter, który miało F10 (to plus) i nie oczekiwałem na pewno dizajnerskich szaleństw, ale jakoś... nie wiem, czy nie za mało zmian.


@jamtojest: A ja za to właśnie cenię BMW - że zmiany mają charakter ewolucyjny, a nie rewolucyjny (no, może nie licząc E60 ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale na szczęście przy kolejnej generacji się opamiętali). Przynajmniej można być spokojnym, że nie zaprezentują jakiegoś
@nokio: ja już cabrio mam, myślę nad czymś większym :)
Daj znać jak przygotujesz jakieś ogłoszenie. Noni podaj w jakich widelkach będziesz chciał puścić.
@eXe1987: Ok, w przyszłym tygodniu zrobie zdjęcia i wrzuce ogłoszenie. Planuje wystawić za 13000 i ew. za 12000 sprzedać ale nie zbadałem jeszcze rynku więc tak tylko szacuje.

Masz e36 cabrio?