Wpis z mikrobloga

@tomek-um: Ok. Szybkie spostrzeżenia.

Po kliknięciu na new game nie załadowało gry. Pojawił się UI, ale zamiast sceny widziałem biały prostokąt na prawie cały ekran (z lekką przezroczystością). Dopiero zabicie procesu i wybranie "continue" pozwoliło odpalić właściwą rozgrywkę.

Przestałem grać w momencie, gdy wyświetliła mi się na cały ekran reklama. Po jej zabiciu nie byłem w stanie wykonać żadnego ruchu ani czynności - po prostu wszystko stało się nieaktywne. Gra się nie zacięła, przestały działać kontrolery. Musiałem ubić
  • Odpowiedz
Jeszcze nie chodzi, bo nie jest skończona ;) Poza tym jest to sandbox, czyli można robić co się chce, podobnie jak w Minecrafcie, z tą różnicą, że w mojej grze będzie więcej życia. NPCe będą wykonywały różne zawody tj. drwal (zaczątek już jest), górnik, farmer, budowniczy etc. Na morzu będą grasowali piraci, którzy będą co jakiś czas próbowali złupić kolonię. Istotną rolę będzie odgrywała ekonomia coś na wzór gry Anno 1602, którą
  • Odpowiedz
@interpolacja_liniowa: Decyzję podjąłem dosyć spontanicznie. Zainteresowałem się robieniem aplikacji mobilnych. Jako że w pracy piszę w C# (VS2015) to mój wybór padł na znalazłem Xamarina, a z nim powiązany jest CocosSharp, który umożliwia pisanie na wiele platform, poza tym lepiej jednak czuję się w 2D. Słyszałem, że cocos bazuje na monogame, czym się od niego różni, czy jest może wydajniejszy?
  • Odpowiedz