Wpis z mikrobloga

Siema Mirki. Obserwuję ten tag od jakiś 2 lat i dziś postanowiłem założyć w końcu konto, więc witam wszystkich. W krypto bawię się od czasów mintpala (to były piękne czasy!). Ostatni rok to głównie longtherm. Na day trading nie mam czasu ani nerwów :-) No i tutaj moje pierwsze pytanie.
#kryptowaluty #eth #etc #lsk #ltc #fct #xmr

W co warto wejść na min. 3-6 m-cy?

  • ETH 8.8% (3)
  • ETC 20.6% (7)
  • XMR 20.6% (7)
  • FCT 11.8% (4)
  • LSK 20.6% (7)
  • LTC 17.6% (6)

Oddanych głosów: 34

  • 39
NIE JESTEM PEPEO!


@YippieKiYay: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja siedzę long term w ETH.
- ETC moim zdaniem pozostanie niszą taką jak LTC,
- Bańka na XMR właśnie pęka, więcbym się wstrzymał jakieś pół roku z inwestycjami w Monero
- FCT nie znam się
- LSK moim zdaniem nie oferuje niczego lepszego od ETH/ETC, ich whitepaper obiecuje pod pewnym względem gruszki na wierzbie http://www.wykop.pl/wpis/17227867/kryptowaluty-lisk-postanowilem-w-koncu-przeczytac-/
@YippieKiYay: Zdecydowanie w XMR. Krypto które ma najlepsze perspektywy. ETH ma dobre plecy (korporacje) które trzymają kurs wysoko. Wartość ETH jest sztuczna ale dosyć stabilna więc możliwy jest jakiś wzrost z uwagi na rozwój projektu. Choć nic wyjątkowego w związku z tym nie będzie. XMR za to jak na razie jest tylko na jednej giełdzie (Poloniex) i jest akceptowany przez dark net mimo iż na niego narzekają z uwagi na wahania
@pawlo74: To jest artykuł nie mówiący nic szczególnego. Podobnych do tego było o BTC kilka lat temu wiele. Ktoś coś ukradł itd. Dla mnie to tylko potwierdzenie, że przed tym projektem jest przyszłość. Dziwi mnie, że każdy się ekscytuje jak to pękła bańka i XMR poleciało w dół. To ja się zapytam, BTC nie latało? Nagły wystrzał po akceptacji przez dark net i szybowanie mocno na północ, musiało skończyć się korektą.
@Elysian: