Aktywne Wpisy
kilo-bravo +199
fhgd +317
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
silnik Toyoty: 1.6 valvematic, 132km moment 160Nm przy 4400rpm
silnik Mazdy: 2.0 skyactiv, 120km moment 210Nm przy 4000rpm (ten silnik w innych mazdach ma 165km i różni się TYLKO softem)
- oba samochody mają kolorowy ekran multimedialny
- oba mają podgrzewane przednie fotele i dwustrefową automatyczną klimatyzację
- żaden nie ma nawigacji (nieco na moje życzenie - wolę chyba jednak googla...)
- Mazda ma elektryczny hamulec ręczny i przycisk start engine (Toyota ma zwykłą stacyjkę i dźwignię ręcznego)
- Mazda ma tylko czujniki parkowania tył, Toyota ma czujniki z przodu i z tyłu a dodatkowo kamerę cofania
- Toyota ma kolorowy wyświetlacz między zegarami, potrafi rozpoznawać znaki, alarmuje o zjeździe z pasa ruchu i sama hamuje awaryjnie przy niskich prędkościach (Mazda nie umie żadniej z tych rzeczy :<)
- Toyota ma przednie lampy w pełnym LED, Mazda ma halogeny i nie ma nawet LEDów do jazdy dziennej :<
I moje przemyślenia:
Toyota wydaje się mieć więcej miejsca z tyłu, ale wnętrze jest nieco dziwne i nie robi takiego kosmicznego wrażenia jak Mazda, która jest samochodem prześlicznym i mającym lepszy silnik.
PS: trzecią, ukrytą opcją jest Kia Cee'd, która przy podobnej specyfikacji do Mazdy jest ponad 10% tańsza... Fajna sprawa, ale...
Proszę o pomoc bo zgłupiałem...
Co lepsze?
Pozdrawia posiadacz 3 BM.
W maździe bardzo sobie cenię świetną widoczność, duże lusterka no i system ostrzegania o obiektach w martwym polu- to naprawdę świetny patent. Nawigacji nie polecam, jest znośna ale bez porównania do google maps. No
Czujniki są z tyłu i z przodu (no chyba, że nie w każdej wersji wyposażenia).
Awaryjne hamowanie jest i działa dobrze.
LEDy do dziennej są dostępne.
A tak ogólnie to polecam :)
Druga rzecz to kierownica. To jak się powycierała to jakiś koszmar.