Wpis z mikrobloga

@cult_of_luna: Tutaj na awanse nie ma co liczyć, bo jesteśmy zatrudnieni w kilka osób przez firmę zewnętrzną. Żeby liczyć na inne stanowisko musiałbym zmienić robote. I wlasnie pytanie na co warto zwrocic uwage w swoim procesie doszkalania, co jest porzadane na rynku (oprocz programistow :D )
@bambaleon: na moim podwórku (chociaż ja nie pracuje w typowym korpo) też bardzo powszechny jest outsourcing, jak się pokazujesz z dobrej strony i kończy się kontrakt to klient przejmuje ludzi z firm zewnętrznych. Wszyscy znajomi którzy awansowali z takich firemek przeszli tę samą drogę - do klienta, potem team leader i potem w zależności od "zainteresowań" albo project management, albo technical project management.
@bambaleon: U mnie ziomek jeden podobną rozkminę miał co robić dalej po helpdeskowaniu i plan miał ambitny pobawić się adminkowanie. Będąc w helpdesku musiał ogarniać vmware, pracę zdalną, jakieś podstawy serwerowania no i tak właśnie chciał pocisnąć...jednak lenistwo wygrało...