Aktywne Wpisy
Kupamilosci +5
Co was #programista25k (i trochę #programista15k) pracujących 100% zdalnie trzyma w Polsce?
Jeśli nie pracujesz zdalnie możesz napisać co by trzymało jeśli byś pracował zdalnie.
Zadaje sobie to pytanie od jakiegoś roku bo jeszcze przed covidem fajnie się tu żyło gdy wszystko było tańsze niż na zachodzie ale niestety jak ostatnio wszystko zaczęło się #!$%@?ć i licząc sobie wyszło mi, że taniej by mi było kupić dom w Hiszpanii/Włoszech (120-150m) niż
Jeśli nie pracujesz zdalnie możesz napisać co by trzymało jeśli byś pracował zdalnie.
Zadaje sobie to pytanie od jakiegoś roku bo jeszcze przed covidem fajnie się tu żyło gdy wszystko było tańsze niż na zachodzie ale niestety jak ostatnio wszystko zaczęło się #!$%@?ć i licząc sobie wyszło mi, że taniej by mi było kupić dom w Hiszpanii/Włoszech (120-150m) niż
wykop +31
Mamy przyjemność poinformować Was o wprowadzeniu zmian, które najczęściej pojawiały się w ostatnim czasie w Waszych zgłoszeniach i sugestiach. Te zmiany to:
- poprawiliśmy automatyczne odczytywanie powiadomień z tagu po wejściu w niego;
- usprawniliśmy możliwość usunięcia wszystkich aktywnych sesji użytkownika - teraz możecie zrobić to za pomocą opcji "usuń wszystkie pozostałe sesje", którą znajdziecie w ustawieniach konta, w zakładce "dostęp do konta";
- dodaliśmy możliwość dodawania filmów poprzez Ctrl+V
- poprawiliśmy automatyczne odczytywanie powiadomień z tagu po wejściu w niego;
- usprawniliśmy możliwość usunięcia wszystkich aktywnych sesji użytkownika - teraz możecie zrobić to za pomocą opcji "usuń wszystkie pozostałe sesje", którą znajdziecie w ustawieniach konta, w zakładce "dostęp do konta";
- dodaliśmy możliwość dodawania filmów poprzez Ctrl+V
Dwa i pół dnia spędziłem na rozgryzaniu całego mechanizmu. Tak wiem, jestem lamą, co jest prawdą, bo miesiąc temu instalowałem dopiero Unity, po raz pierwszy z zamiarem ogarnięcia czegoś na serio ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co rozgryzałem? Zapisywanie w kodzie w jaki sposób mają się włączać poszczególne animacje, plus jak animator ma na to reagować. No i oczywiście w kodzie musiał być ustawiony odpowiednio firepoint, tak, by pokrywał się mniej więcej z końcówką lufy.
Kod wygląda mega fatalnie, ale działa. Nie wywala errorów, reaguje tak, jak ja chce. Tylko trzeba jeszcze kilka rzeczy dostosować w nim.
Jest jeszcze dużo do zrobienia, ale mogę z dumą powiedzieć, że podstawowy szkielet jest niemal gotowy. Mam to o co mi chodziło - strzelanie w kilku kierunkach w stylu Contry. Oczywiście, niektóre przejścia z jednej animacji w drugą nie są dograne. No i trzeba też je wszystkie logicznie połączyć. Jak np podczas skoku trzymam przycisk w górę, opadam, to na ziemi nie włącza się animacja odpowiedzialna za stanie i strzelanie w górę, tylko zostaje ta ze skoku. Oczywiście, firepointy nie są idealnie ustawione. Nie pracowałem też nad kamerą więc ciągle pływa. Collider odpowiedzialny za styk z ziemią też nie jest idealnie zrobiony, oraz na pewno nie są idealnie wycięte poszczególne klatki animacji. Oraz kilka innych badziewi które mnie wkurzają.
Nie robiłem nic z backgroundem, nie robiłem nic z ziemią. Zostawiłem też kamerę. Skupianie się na animacji zajęło mi zbyt wiele czasu i nerwów, bo jestem nubem w programowaniu. A Animator Unity działa jak mu się chce ( ͡° ʖ̯ ͡°)
No ale cośtam powoli do przodu idzie. Zostało mnóstwo pracy, ale chce to skończyć
Ktoś mnie pytał o tag autorski, więc ustalmy coś ( ͡° ͜ʖ ͡°) W najbliższych dwóch tygodniach będę zawalony robotą i to będzie kluczowe dla całego tego przedsięwzięcia. Więc, jak mi się uda przetrwać ten czas, oraz wrócę do tego projektu, to stworzę autorski tag i ruszę z tym wszystkim. Więc, kto chce być zawołany jak osiągnę jakiś progres, niech plusuje ten wpis, albo wpisze się w komentarzu, bo nowy wpis będzie odnośnie projektu i z autorskim tagiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #unity3d #unity #nieprogramowanie trochę #chwalesie #gif #gry
Komentarz usunięty przez moderatora