Wpis z mikrobloga

@BajerOp: Sprawa z ceną dla sklepikarzy to jedna sprawa. Druga - pomyśl sobie o tych (nazwijmy ich na przykład 'frajerami'), którzy sobie kupili butelkę/kilka butelek na prezent. 'Limitowane' piwo, dostępne w każdym Tesco i reklamowane w gazetce... Imho mocno słabo.
@Naru: @Viddy: Strzał w kolano strzałem w kolano, ale ja chyba skorzystam z tej przeceny. Tym bardziej, że tam jeszcze pokal jest. Można sobie już taki zakup jakoś zracjonalizować. Dajmy na to 15 za szkło + 35 za piwo nie wygląda tragicznie. ;)
@andclimb4all: np. po prostu FB browaru w Cieszynie (i tam wpis Marka Puty z Piwoteki).

Swoją drogą, ta gazetka Tesco i połączenie z pozostałymi produktami na stronie wygląda zabójczo.

Jubileuszowy Porter, obok ekskluzywny Guiness (szklanka gratis!), dodatkowo w towarzystwie dziesięciopaka Żywca.

Trochę #januszemarketingu ze strony Browaru w Cieszynie.

1. Promuj piwo jako ekskluzywne.
2. Zapłać Kopyrowi żeby nakręcił piękny film o tym jakie to piwo jest wyjątkowe i pyszne.
3. Wrzuć
Pobierz Naru - @andclimb4all: np. po prostu FB browaru w Cieszynie (i tam wpis Marka Puty z P...
źródło: comment_mRgdqBRmvBiNB0DBNqpAUI5zxGvsp8so.jpg
Po premierze Imperium Prunum i zejściu całej warki w umiarkowanej cenie browary zaczęły przezadzać z cenami vide Cieszyn i teraz DoctorBrew z risem za 28 pln. Moim zdaniem trochę przesada z tymi cenami, bo za te kwoty to można wypić coś sprawdzonego ze światowego craftu. Ale kij im w ucho.
#kopyra dzwoń do Cieszyna i #!$%@? ich, że za tanio!!!1111one11 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Brawo dla tesko za