Wpis z mikrobloga

@wiedro: niby okej, ale na komunikację patrzyć wypadałoby perspektywicznie, obecnie jest tam 5 tysi, ale mieszkań już dla jakichś 10 tysi, a przedstawiciele lokalnej społeczności twierdzą, że może być tam i 30 tysi w niedługim czasie. Ale pal licho wróżenie z fusów. Nie da się ukryć, że budują tam na potęgę.

Druga sprawa: tramwaj na Psie Pole to spore wyzwanie, na Jagodno to w zasadzie ze 2 km szyn trzeba by
@utopjec: na PP to także ze 2-3 kilometry, bo planowana linia ma być rozwinięciem linii na Kowale, przez te działki nad Widawą. Problemem tam jest/będzie właśnie most nad rzeką, który by trzeba było wybudować, a potem normalnie, po przekątnej idziemy na PP i mamy tramwaj w okolicach tamtejszego rynku.

Bo koncepcja tramwaju na PP z Kromera przez Krzywoustego umarła z chwilą, gdy na Krzywoustego pobudowały się Biedronki i inne.

A sam
@utopjec: Ja nie pytam o wyliczanie, ja mówię, że założenie 30k jest z góry skazane na niepowodzenie i jest to wieczna furtka na odkładanie inwestycji, bo "przynajmniej 30k" to może być 31, 35, ale też 60, bo przecież jest ponad i nie opłaca się budować tramwaju. Tak to działa.
@szasznik: Dlatego staramy się o unijną dotację na nowe linie i tabor. Prawdopodobnie kupimy Biedarusy w duuużych ilościach. I to za kasę z UE.. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

A krul Mikstatu i tak wygra kolejną kadencję