Wpis z mikrobloga

Chciałbym sobie kupić jakiegoś enduro. Fajnie mi się jeździło yamaha dt125. Nie znam się na tym za bardzo i proszę was o pomoc. Co wybrać? Na pierwszy raz nie chce wydać dużo. Co polecacie w cenie tak do 4k? Oczywiście pojemność 125 żeby móc legalnie się poruszać.

#motocykle #enduro #yamaha
  • 14
@maviozo: W tej cenie będzie ciężko znaleźć sensownego enduro 125. Na jak już to chyba DT125, alt tak do ciulania, orania to średnio. Mało mocy stosunkowo ciężkie, w tej cenie oczywiście. Rozważ opcje kupienia czegoś czego nie zarejestrujesz, znacznie łatwiej będzie Ci coś takiego znaleźć, jakiś kx125 czy SX125.
@maviozo Hyosung Karion to mój faworyt ale masz też ,Yamaha TW , Honda XLR, Yamaha WRX , Suzuki Dr albo z nowych chinoli Benyco Tekken, Derbi Cross city albo senda, lub fajne Rieju Tango. Masz też Keeway Tx i Rometa ADV. Z Chińczykami poza ADV nie miałem do czynienia, trzeba nad nimi posiedzieć żeby jako tako to się zachowywali w terenie, ADV to z tych ni gniosta ni łamiosta. Orurowany cały więc
@Varien: Ja wolałbym coś co można zarejestrować. DT125 ma mało mocy? Jak ja się przejechałem takim to wydawało się że rwie strasznie. Ale ja jestem tylko laikiem w tych sprawach.
@maviozo: Taka charakterystyka silnika, ale zobaczysz że w błocie czy na pojazdach może CD zabraknąć. Na jakiś przelot po ścieżce leśnej ok, ale cięższy teren...
@incognito_man na co zwracać uwagę przy kupnie? Tak myślałem że dt będzie dobrym wyborem. Wszystko po kolei. Zamierzam kupić jakiś sensowny kask, strój, buty nauczyć się trochę jeździć a potem a coś mocniejszego się przesiąść.
@incognito_man:
@maviozo: @incognito_man: No w sumie racja, ale mi jakoś jazda enduro się kojarzy z taplaniem w błocie, skakaniem po kłodach i pojazdach ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Popieram również kwestię butów. Przez pewien czas jeździłem w desantach, aż do momentu kiedy się dosyć mocno się wyspałem i stłukłem sobie stopę- myślałem że spędzę kilka miesięcy w gipsie, na szczęście obyło się bez złamań i zaraz