Wpis z mikrobloga

Mirki, jestem zielonka w #programowanie więc poproszę o podpowiedzi jak pójść krok naprzód.
Rozpocząłem własny, treningowy, notabene chyba za duży jak na mój skill projekt #html5 #css3 #php #mysql
Zrobiłem panel logowania do zaplecza strony, łączy się z bazą, pobiera dane, jest zabezpieczenie przeciwko wstrzykiwaniu sql, można się zalogować i wylogować.
W zapleczu strony zrobiłem (chyba dynamiczne) menu pobierane z bazy danych - ile będzie rekordów, tyle mi zrobi menu item'ów
I tutaj mnie nakierujcie: chciałbym zrobić tak, aby po kliknięciu danego elementu menu, zrobiło się pod nim require_once danego pliku, do którego prowadzi menu. W jaki sposób? Za pomocą czego? Na przykładzie z obrazka - jeśli kliknę w menu "dodaj zdjęcie" to pod menu mi zostanie zaczytany plik "add.php", jeśli kliknę "edytuj zdjęcie" to pod menu mi zaczyta "edit.php". Nie chcę, aby przenosiło mnie do nowej strony. Chcę w tej samej.

damianopolishiano - Mirki, jestem zielonka w #programowanie więc poproszę o podpowied...

źródło: comment_ndPHyewfDrbsHph0XVvOBUhcxujhTaUE.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

po co itemy menu ladowac z bazy? nie lepsza by byla zwykla tablica?

@Najkon: nie wiem, przecież napisałem, że jestem zielonka
no a zwykła tablica - to chyba łatwiej mi dodać menu - itema do bazy i z niej pobrać, niż najpierw dodawać go do zwykłej tablicy, żeby go z niej odczytac (?)
:P
  • Odpowiedz
@damiano_polishiano: > o, dziękuję, pokombinuję ^_^
Taka dobra rada... Z PHP, MySQL, HTML sobie jakoś radzisz, z CSS-em pewnie też. Ucz się JavaScriptu, lub chociaż jQuery. Prędzej czy później na pewno Ci się przyda, a całkiem fajnie można się tego uczyć od razu przy HTML-u. Warto.
Jak coś, pisz.
  • Odpowiedz