Wpis z mikrobloga

@letitbe: Widzę że i tak zaczął się festiwal randomowych "średnich reklam" to ja wkleję reklamę którą zawsze wklejają ludzie na otarcie łez ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rad-X - @letitbe: Widzę że i tak zaczął się festiwal randomowych "średnich reklam" to...
  • Odpowiedz
@BialyKal Ta reklama taka ma być popierniczona. Dzięki temu każdy ją zna, pamięta, wie o jaki sklep chodzi i osoba, która ją wymyśliła po prostu spełniła swój cel jaki założyła przy jej tworzeniu.
  • Odpowiedz
@naciski: Chyba Cię pogrzało ziomek. To jedna z najlepszych kampanii jakie powstały. Taki impact jaki miała, to niewielu reklamom udało się osiągnąć. Mondelez podwoił nią zyski z Oreo. O kilkaset milionów. Wonderfilled to miód na oczy i uszy. Czysty majstersztyk.
  • Odpowiedz