Wpis z mikrobloga

Ostatnio jeździłem #subaru Levorg GT-S.

Jest to całkiem nowy model, chociaż moim zdaniem taką nowinką nie jest. Co prawda zastępuje Legacy ( a szkoda, bo Subaru potrafiło zrobić z niego przepiękne kombi) i bazuje na WRX STI- ten model zastąpił Imprezę STI. Do WRX STI dużo brakuje od strony mechanicznej, ale to Subaru :) jeździ i tak wyśmienicie.

Posunięcie czysto marketingowe. A co z tego wyszło?
Na +: obszerne wnętrze, za''bisty design, ciekawy silnik, przyjemnie działające CVT, możliwość przewijania audycji w radiu do tyłu!!!
Na - żłopie jak szalony, brak mocnego silnika (jest tylko 1.6 170 KM), "Japońskie sterowanie komputera pokładowego", cena

Auto super, osobiście bardzo mi się podoba. W tym miejscu pojawia się "ale"- nie kupiłbym go. Zwyczajnie w świecie jest za drogi, nasza testówka to jakieś ~ 140 000 zł.

Podrzucam test zrealizowany przez mnie i kumpla. Jak Wam się widzi taka forma testu?

#subaru #levorg #motoryzacja #carboners #motoryzacja #samochody
RWDPB - Ostatnio jeździłem #subaru Levorg GT-S.

Jest to całkiem nowy model, chocia...
  • 14
@grzech_u: SUVa rzeczywiście fajnego można kupić, chociaż ja bym szukał czegoś w rodzaju podniesionego kombi.
Prowadzenie zupełnie inna bajka, koszty eksploatacji też niższe, a co najważniejsze- wnętrza są tak samo obszerne, a nawet większe ;)
@rekoj: Nakręciliśmy też wideo z Foresterem XT. Tam było 2.0 i 240 KM, a co ciekawe palił podobnie, a nawet mniej :)
Skrzynia bezstopniowa CVT w nim to mistrzostwo świata- nie buczy i nie jęczy, a efektywnie napędza jakby nie patrzeć- dużego klocka Forestera
@RWDPB: Też się do niego przymierzałem, ale na koniec wybrałem Forestera XT 2.0 i moja wersja ma 300 KM

brak mocnego silnika (jest tylko 1.6 170 KM)

na prawdę? W Japonii są trzy wersje 1.6, w tym jedna 1.6 GTS oraz STI -Sport 125kW(170PS)/4800-5600rpm
Poza tym są dwie wersje 2.0 GTS oraz STI-Sport 221kW(300PS)/5600rpm

Najtańszy kosztuje w przeliczeniu na złotówki 105 tys zł oraz najdroższa wersja 2.0 STI 149 tys zł.
@ama-japan:
Levorg MY17 dostaje EyeSight, w porównaniu do Outbacka rozszerzony o aktywnego asystenta pasa ruchu.

Ceny co najlepsze pozostają na tym samym poziomie, więc już to wygląda trochę lepiej.. Chociaż ja dalej czekam na 2.0

A forestera szczerze zazdroszczę, bo to bardzo fajne auto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@RWDPB po tygodniu jazd próbnych chyba wszystkimi modelami subaru, zdecydowanie Forester najbardziej mi podpasowal. Crossover 7 był ciekawy tak jak Exiga. Dużo walczyłem aby mieć ten słynny wlot powietrza na masce ale nawet za dopłatą nie chcieli zrobić. Jedynie wersja XT STI ma. Niestety spóźniłem się o 2 godziny by go kupić. Następnym będzie albo WRX STI albo Viziv

Eyesight bardzo przydatne. Mój Forester ma wersję 2.0 i tylko ostrzega przed zmianą
ama-japan - @RWDPB po tygodniu jazd próbnych chyba wszystkimi modelami subaru, zdecyd...

źródło: comment_GJ1rfIG7z8xCFsqjEz2uMR8nlWWv936Z.jpg

Pobierz