Wpis z mikrobloga

Pytanie do Was mirki, którzy znacie się na #reklamacja , #prawo #serwispc . Oddawałem swojego laptopa do naprawy na początku sierpnia. Serwis policzył sobie za wymianę taśmy, która była uszkodzona 250 zł. Pominę fakt, że przy okazji uszkodzili mi system (nie wiem jakim sposobem i jak mogło do tego dojść, ale to szczegół bo miałem kopie zapasową), a za NIEnaprawę policzyli sobie jeszcze 50 zł, których nie zapłaciłem, bo jakim prawem, fakturę skorygowali... Po niecałych dwóch tygodniach przy oglądaniu serialu matryca zrobiła się biała (przed naprawą tylko migała na biało). Jako, że dali 3 miesięczny okres gwarancyjny na usługę oczywiście będę to reklamować. Jest tylko jeden problem, mieszkam obecnie za granicą, a naprawę robiłem jak byłem w Polsce na urlopie. Chcę im go wysłać na ich koszt, bo nie pojadę 1000 km, żeby im go zawieźć. Jestem wkurzony dlatego najchętniej bym ich obciążył kosztami przesyłek. Mam do tego prawo, czy jednak koszt wysyłki musi być po mojej stronie?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mam do tego prawo, czy jednak koszt wysyłki musi być po mojej stronie?


@wrozbita_maciej: Sprawdz w warunkach gwarancji. Gwarancja jest dobrowolna wiec to ten serwis ustala zasady na jakiej ta gwarancja sie odbywa.
  • Odpowiedz