Wpis z mikrobloga

przedsiębiorca (serwis laptopów) zakupił ode mnie przez #allegro płytę główną do laptopa, odesłał ją po kilku dniach z komentarzem, że jego klient nie zdecydował się na wymianę, i żąda zwrotu pieniędzy, FV nie wystawiam, rachunku też nie chciał, dostał paragon. jak dla mnie, nie jest on w tym przypadku konsumentem, więc moim zdaniem prawo zwrotu mu nie przysługuje, mogę się mylić, dlatego prosiłbym kogoś, kto się orientuje o opinię. #prawo #prawokonsumenckie
dziękuję.
  • 52
  • Odpowiedz
@D3lt4: Wystarczy, że zmarnowałem minutę na bezsensowne wejście w ten wpis i odpowiedź na Twój ból dupy. A wiesz co mogłem zrobić z tą minutą? No wiesz?! Jakbym nie stracił tej minuty to inaczej bym sobie życie ułożył!
  • Odpowiedz
@mPCs_pl: Przez allegro ma bodajże 10 dni na zwrot towaru bez podania powodu, więc jak ma paragon - ma prawo i Tobie nic do tego z jakiego powodu.
  • Odpowiedz
Marnujecie GODZINY codziennie. Pieprzona elektroda v.2


@D3lt4: Tag obserwuje 2500 osób, 1.5sekundy każdej osoby to sumarycznie godzina :)
Faktycznie zmarnowalibyśmy łącznie godziny, gdyby każdy rzucił okiem na ten wpis.
  • Odpowiedz
@mPCs_pl: Typ ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, tym bardziej jeśli posiada dowód zakupu (czym jest paragon) więc tutaj chyba nic nie zdziałasz.
  • Odpowiedz
@saif3r: Nie jeżeli jest przedsiębiorcą. Dotyczy to relacji przedsiębiorca - konsument.
@mPCs_pl: IMO możesz nie przyjąć zwrotu. Wysyłałeś na adres serwisu? Jeżeli tak, to tym bardziej na plus mojej opinii.
  • Odpowiedz