Aktywne Wpisy
![kryminalnykwadrans](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kryminalnykwadrans_GWiiA0JwMm,q60.jpg)
kryminalnykwadrans +528
Czytam, że jak oszukuje się w sklepie, przy kasach samoobsługowych to wzywa się policję i robi się sprawę z art. 286kk. Zresztą słusznie jak oszukuje się świadomie.
Dlaczego tylko to nie działa w drugą stronę? I jak sklep oszukuje to mówi się tylko i wyłącznie o zwykłej pomyłce, a nie przestępstwie? Prawo powinno być równe dla wszystkich prawda?
#handel #zakupy #prawo
Dlaczego tylko to nie działa w drugą stronę? I jak sklep oszukuje to mówi się tylko i wyłącznie o zwykłej pomyłce, a nie przestępstwie? Prawo powinno być równe dla wszystkich prawda?
#handel #zakupy #prawo
![jabol6000](https://wykop.pl/cdn/c3397992/jabol6000_yDFiXud0hh,q60.jpg)
jabol6000 +359
![jabol6000 - #heheszki](https://wykop.pl/cdn/c3201142/691b14c44177bb0924445b592ff29c6ebdc47aa8af33656444e20c1377f58464,w150.png)
źródło: 1000005917
Pobierz
Zgodnie z wynikiem ankiety powstaje gra planszowo-karciana. Załączam wygląd mapy oraz skrina z Tabletopa, na którym jest aktualny wygląd kart, żetonów i kart surowców.
Co wiadomo o zasadach na ten moment:
-Cele Gry: Stary Obóz: Zdobyć x magicznej rudy; Nowy Obóz: Zdobyć 0,75x magicznej rudy; Obóz na bagnie: Zdobyć 0,75x bagiennego ziela
-Dlaczego Stary Obóz musi zebrać więcej? Ponieważ wysyła swoją rudę sukcesywnie do króla, dzięki czemu inni gracze nie mogą wpływać na jej ilość przez karty i wydarzenia. Ich ruda jest bezpieczniejsza
-Dlaczego Obóz na bagnie zbiera ziele zamiast rudy? Bo to ćpuny są.
w grze są 4 surowce: Magiczna ruda, bagienne ziele, skóry oraz runy magiczne
Do czego wykorzystuje się surowce?
- Do kupowania robotników wydobywających surowce z pól na mapie
- Do kupowania wojowników, którzy usuwają robotników przeciwnika lub chronią własnych
- Do kupowania magów/guru, którzy zwiększają limit posiadanych kart zaklęć. Jeden mag = jedna karta
- Do kupowania kart zaklęć
- Do rzucania zaklęć
Wiadomo już trochę więcej, ale nie chcę przeładowywać mirko informacjami.
W dzisiejszym wpisie zachęcam wszystkich do wrzucania propozycji Kart Wydarzeń które będą w określonych interwałach odkrywane i psuły graczom ich misterne plany.
Moja pierwsza, inauguracyjna propozycja: "Inwazja ścierwojadów"
Za Gomeza!
źródło: comment_QSh2JNWW5nw7HdQnNTaBOmA8W0p9NiT9.jpg
Pobierzźródło: comment_7nY7gAx4MmZRtse91VUhscxlbxFQX4WN.jpg
Pobierz"jedna bestia mniej" - anuluje działanie karty związanej z potworami zagranej przez wroga
-Zawalenie kopalni - losowe pole z surowcami przestaje działać, jednostki tam stacjonujące giną (albo 50/50 na śmierć/ucieczkę)
-Przebudzenie Śniącego - Obóz na bagnie traci x bagiennego ziela, pozostałe obozy otrzymują tylko połowę bagiennego ziela przez następne 5 tur (obóz na bagnie musi odnowić swoje zapasy)
-Witamy w kolonii! - losowy gracz otrzymuje losowo wojownika, maga albo robotnika
-Bunt Magnatów - Stary obóz traci 3/4 swoich kopalni (losowo),
"Wszystko będzie w porządku..." - coś związanego z atakiem pełzaczy w kopalniach i
"Fala śmierci Uriziela" - jakiś spory #!$%@? na mapie
Można na przykład dać sekcie wydarzenie polowanie na pełzacze dające wydzielinę którą można zamieniać na zioło.
Nowy obóz może dostać napad na konwój a Stary zrzut od króla.
Będzie to do kupienia czy jest to tylko hobbystyczny projekt? Chciałem się tez zapytac o licencje ale w przypadku jak to robisz tylko dla siebie to nie ma to znaczenia.
,, To twarz czy dupa?" Wywołaj walkę wśród wojowników przeciwnika
,, Sam bądź przklęty, pajacu" - mniejszy dochód
,,1000 BRYŁEK!?" - zabierz przeciwnikowi część rudy